sts

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Elise - 2 maj 2016 20:49

Wooh, va inte beredd på ett fyspass ikväll, haha! Men skönt vare :) de va ju inte superfys precis men de va jobbigt! Och imorn på morgonen blire intervaller på löpband först, sen lite ben på morgonen :) sen 3 lektioner i skolan, och sen ledig hela veckan!:D så ska jag få massage imorn också..;) bra timing! Imorn blir sista hårda passet för veckan, eftersom de e match till helgen :) på onsdag förmiddag/lunch KANSKE jag tar en powerwalk på löpband eller lättare joggning, sen teknikboxning på kvällen.. Dock får jag komma på den tekniken själv, för kanske blir utan tränare.. Men de blir bra ändå!
Sen i Stockholm på torsdag ska jag köra lätt joggning och skugg! Sen vila på fredag, och match på lördag!:) spännande! Eller de blir typ knappt ens vila på fredag, för vi ska nog shoppa då.. Haha! Eller leta avslutningsklänning...

Men vi hade varken havremjölk eller havregryn (eller ens färska bananer) så kunde inte göra gröt eller proteinshake.. Men, jag hade turen att hitta 2/3 bananer i frysen! Så de fick bli bananglass med päronproteinpulver till frukost ;) klagar inte!
Sen en mighty bar till snack, och ris med nån kycklingwok/röra typ till lunch, med tzatziki, pizzasallad, morötter, å ärtor..:) fick faktist lite ont i magen av de...
Sen fick min preworkout bli en celsius och en riskaka med jordnötssmör och agavesirap..!

Och efter träningen åt jag en fläskkotlett med Sweet chilisås och skagenröra, och en riskaka :) dom höll på å koka pasta, men jag orkade inte vänta så jag åt riskaka istället..!

Och de ska bli så skönt å va ledig efter imorn! Lite sovmorgon så jag förhoppningsvis får lite vila innan matchen på lördag!:) känner mig i alla fall lite mer redo inför denna match än vad jag gjorde inför den förra..

Nu ska jag kolla youtube, och förhoppningsvis somna tidigt ikväll! Godnatt!:) öj, sista larmet för veckan imorn! Eller juste, på lördag kommer jag väl behöva gå upp typ 4/5.. Aja! Godnatt!:)

Ovido - Quiz & Flashcards