sts

Alla inlägg den 15 april 2016

Av Elise - 15 april 2016 20:40

Idag fick de bli cheatday! De tycker jag att jag e värd efter nationella prov i kemi hela förmiddagen ;) så har blivit en liiten godispåse, elr juste, vanliga gröten till frukost, en mighty bar till snack, och minigodispåsen, sen vart lunchen på Sibylla :) en kycklingsallad med vitlöksdressing och en strips, sen när jag kom hem vart de några mini-bounty, en påse av sånahär mini-majskakor, 1 riskaka med jordnötssmör och agavesirap, resten av tortillachipsen, och en nocco!:) hoppas jag kan somna ikväll...
Och jo, tightsen och shakersen som jag beställde i onsdags kom idag!:D jag invigde dom på träningen ikväll :) ja brukar tvätta alla kläder innan jag använde dom, men ville testa dessa..;) de va lite trångt å få på sig dom, men när dom väl var på satt dom som vilka tights som helst!:) de e lite annorlunda material, men jag gillar de..! Beställde då från icaniwill.se :)

Och efter träningen vare ju då dags för middag... Drack först en proteinshake, sen stekte jag på 1 hel halloumiost, kokade ris, och stekte champinjoner, gurka, å tomat :) sen 2 knäcken med veganskt smör..! Sen en till bounty och resten av den veganska chokladen jag köpte igår ;)

Så de vart cheatday på en fredag denna vecka..! Gott vare ;)
Nu tänkte jag att jag ska duscha och göra mig iordning för sängen, sen slappa lite å sova! Träning kl 9 imorn! Vi ses!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards