sts

Alla inlägg den 11 april 2016

Av Elise - 11 april 2016 17:24

oj, haha, redan måndag! Tänkte göra ett inlägg innan alla kom hit på lördag, men de glömde jag ju uppenbarligen göra...
Men först hade jag träning på lördagmorgon, å då vare bara lite mitsar.. Sen hem, duscha, äta, chilla lite, städa, sen kom de 4 som skulle vara här :) då gick vi till Coop och handlade lite som saknades till tacosen...! Sen gjorde vi tacos, åt de, och hade de mysigt resten av kvällen :) vi åt massa chips å godis och drack lite dricka, haha.. Och tog en nattpromenad ;) men de va verkligen kul! Jag drack en proteinshake till frukost då, sen massa bönor och linser till lunch med nachochips, ett knäcke med veganskt smör, och stekta champinjoner.. Så en vegansk lunch vart de :) sen som snack åt jag en riskaka, lite mer nachochips, och en till proteinshake.. Sen tacos till middag då :P vart sååå mätt av tacosen! Haha :P tog typ hela tallriken med köttfärs, 1 banan, rödlök, gurka, tomat, gräddfil, vitlökssås, och massssa nachochips! Kan ju inte äta tacobröd, så jag hade typ innehållet av 4 tacos på tallriken.. Haha!

Sen på söndag åt jag typ 3 knäcken till frukost, med smör och kaviar, sen en banan och en stor klick jordnötssmör... Och massa smörgåsrån med smör ;) dom va lättätliga!
Och lunchen lite senare fick bli rester... Så mer tacos ;) de vart jag också riktigt mätt av...
Jag kommer inte ihåg exakt vad jag åt till mellis då, men de va nånting i alla fall... Och middagen blev entrecote med aioli och klyftpotatis!:D mums! Och igår gjorde jag inte annat än å chilla i sängen... Jo, bäddade rent i sängen ;)

Sen idag då.. Har gått i skolan! Var väl som vanligt.. Åt min vanliga gröt till frukost, men utan hampaprotein... För de e slut.. Skulle beställa mer när mamma kommer hem.. Vill beställa tights också, så de kanske jag också gör... Har för engångsskull pengar ;) och har vart sugen på dessa tights ett litet tag...!

Och sen en mighty bar som snack som vanligt... Lunchen blev lite olika grönsaker, sen ris med kebabgryta..! Och när jag kom hem från skolan drack jag lite mandelmjölk med 1/2 portion chokladprotein, och åt en riskaka och lite nachochips :)
Och idag blir det en lite senare preworkout.. 1h senare än vanligt! För kl 19 ska jag och min tränare åka iväg på sparring 40 minuter härifrån... Vi båda har sparring :) så kommer väl säkert hem runt 21 ikväll.. Då ska jag äta och hoppa in i duschen...! Planerar att äta rester från. Igår, så entrecote å potatis med aioli, och en proteinshake :) så då vet ni de! Och juste, preworkouten idag blev 1 celsius och en riskaka med jordnötssmör och agavesirap.. Är nästan helt säker på att jag kommer få ångra celsiusen, men aa.. HAhah, inte så mycket att göra åt...

Men, imorn har jag PLANERAT att springa på morgonen innan skolan... Sen vara i skolan då, sen förmodligen ett till pass på kvällen.. Sen på onsdag och fredag kanske jag ska få sparring igen.. Eftersom jag har match nästa vecka! Åh, önska mig lycka till då alltså...

Nä nu ska jag gå å byta om å åka på lite sparring.. Som förmodligen kommer bli tufft! Vi ses imorn!:)

Skapa flashcards