sts

Alla inlägg den 4 april 2016

Av Elise - 4 april 2016 21:50

Måndag avklarad! Och ett löppass gjort :) jag fick dock springa själv idag, hahahah... Men skulle springa i 20 min med jämnt tempo :) kom 3.66km, med genomsnitt 5.30 minuter per km, och snittpuls 197... Helt okej, men långt ifrån bra.. Ska ligga på 4 minuter per km (!!) för att de ska bli godkänt på landslagstesterna.. Men bara å jobba på!
Men ja, efter löpningen blev de teknik på boxningen... Sen stretching, och hem! Duschade, åt middag, och nu ska jag snart sova.. För imorn ska jag och en till träna på morgonen innan skolan.. Så nu kan jag inte dra mig ur! Men ska springa intervaller på löpbandet och köra lite mage :) så de e planen imorn! Så ingen sovmorgon inte... Ska va på gymmet 7.30 ;) sen börjar skolan 9.40.. Sen lite senare på kvällen blire ett styrkepass med tränaren :) lite senare dock.. Kl 19 tror ja vi sa ^^

Och idag åt jag vanliga gröten till frukost, en mighty bar till snack, sen köttfärslimpa med brunsås och grönsaker till lunch.. Tror fan de va gluten i köttfärslimpan , men äsch..
Och när jag kom hem fick min preworkout bli 1 riskaka med jordnötssmör å agavesirap, en celsius (wohoo) och tortillachips!:) dock lite mer än på bilden...
Och efter träningen blev de rester från igår..! 1 1/2 kycklingbröst med sås, sötpotatis, och ketchup!:) mums! Nu är jag mätt och belåten ska jag säga..!

Och imorn innan gymmet vill jag inte äta nå stor portion gröt så jag känner mig helt proppmätt när jag ska springa.. Så jah troor ja ska dricka en proteinshake med mandel-/havremjölk innan vi tränar, sen ska jag äta en banan och en mighty bar efteråt :) de blir bra! Blir inte direkt 40- minutersintervaller.. Tror de tar kanske 20min elr nåt sånt inklusive uppvärmning :)

Men ja, jag ska dricka, borsta tänderna, packa, sen försöka sova..! Vi ses imorn!:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards