sts

Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Elise - 31 mars 2016 22:49

Går framåt! Blev gröt till frukost idag :) gjort på 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 1 liten banan, kanel, å jordnötssmör :) hade ingen extra mjölk elr nåt i, så de blev rätt lite.. Vilket var rätt bra.. Planerar att äta de imorn å :)

Sen nån timme efter frukost körde. Jag mitt löppass.. Var förmodligen de jobbigaste jag gjort i mitt liv! Har aldrig sprungit så långsamt... Sååå segt de gick! Och ändå var bara Hela passet 20 minuter.. Men jag började med att jogga 2 km riktigt långsamt, sen körde jag 12 stycken stolpintervaller.. Sprang till 1 stolpe, joggade till 2, sprang 1 osv.. De va inte direkt en spurt, men usch alltså.. Va ett riktigt jävla tungt pass! Och fy vad ont i knäna jag hade efter, haha.. Känner ju att matchen iövermorgon kommer gå sådär..

Och sen efter löppasset gick jag hem och drack en proteinshake, gick och pantade, samt handlade!:) vart rätt dyrt dock.. Men köpte lite naturgodis, en piggelin, havremjölk, bananer, mer citronrån, och en halloumiost som jag planerar att äta imorn!:)
Så när jag kom hem från Ica sen också så åt jag en piggelin och naturgodis :)

Sen fick middagen bli resten av tortillachipsen och 3 knäcken.. Med kaviar och veganskt smör :) juste, de köpte jag idag också! Veganskt smör!:P för tänkte göra veganska, glutenfria våfflor idag, men majsmjölet hade gått ut.. Så de vart de inga..
Elr de va inte alls middagen, för vi köpte pizza sen.. Haha! Men orkade precis 1/2 glutenfri kebabpizza... Alltså, har utan problem kunnat äta en hel! Jäkla mage alltså.. Nu räcker det!

Men som ni mörker så har jag inte ätit de nyttigaste eller proteinrikaste den senaste veckan, men alltså, jag äter de jag får tag på/är sugen på..! För jag behöver få i mig all energi jag kan.. Men jag könner mig så extremt svag, när jag tränar.. Så imorn ska jag Faktist hålla koll på vad jag äter, å försöka få de någorlunda bra..! Så önska mig lycka till alltså..

Å jo, jag gjorde chins idag å.. Inte så mycket dock ;P körde sammanlagt 10 :) tror jag körde 5,2,2,1 haha...

Så hoppas de går bättre med både mat och träning imorn..! Vi ses imorn! Nu ska jag måla naglarna å gå å lägga mig :) godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards