sts

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Elise - 14 mars 2016 21:06

Wooh, måndagen över, 3 days to go! Ett riktigt härligt boxningspass fick ja in idag å! De va ett rött pass, så vi körde 3 olika intervallstationer, och 3 ronder på varje station.. Vi körde 15 sekunders intervaller med 15 sekunders vila, 6 ggr varje rond.. Vi körde skuggboxning, säck, och step-up/hopprep! Så sammanlagt 18 st intervaller på varje station.. Så allt som allt 54st 15-sekunders intervaller..;) och jag hade mycket kraft att ge idag! Speciellt på skuggen tycker jag att jag höll igång riktigt bra..! Riktigt skönt vare! Sen avslutade vi med 3 st explosivitetsövningar :) 4x4 vanliga spänsthopp, där man går ner till höjden av en bänk, 10-5-3 Box-hops, fast på 2 "madrassplintar", sen 4x4 slå/kasta medicinboll mot en vägg :) och vilan mellan varje set är så lång tid som de tar för den andra att köra! Sen avslutade vi med 2 ronder nedvarvningsskugg, och stretching! Riktigt härligt pass alltså! Klämde verkligen ur mig :D vilodagen igår var alltså välbehövlig..!

Och imorn blir de först löpning på gymmet (på kvällen snackar jag nu alltså), sen "bara" bänk och mage! Och på onsdag blire teknik, och på torsdag har ja vilodag, igen..! Eftersom de blir träningsläger över helgen :) blir skoooj! Nice vecka ändå!
Å imorn å på torsdag äre svenska NP.. Hoppas på de bästa! Å ja har bestämt mig för cheatday på torsdag också :D lite belöning efter de nationella proven, och lite laddning inför helgen ;) haha, typiskt med cheatday på en vilodag..;P men då får ja förhoppningsvis laddning..!

Och imorn Planerar jag en vegansk dag..!:) idag har jag ätit äggröra med champinjoner till frukost, mighty bar t snack, ris å kebabgryta till lunch, + lite chips, å preworkouten blev en celsius och en större skål med havremjölk, pauluns boveteflingor, å en banan!:) de va riktigt gott faktist..:P kanske va den som gav mig energi ikväll..? :D de kommer jag nog äta imorn å..;) de kanske blir min nya typical preworkout istället för riskaka å jordnötssmör..? Haha! Så långt flingorna räcker då ;) tror inte dom finns på vår Ica elr Coop där jag bor..

Och middagen blev vääldigt mkt rökta kalkonskivor och en proteinshake på 2 dl mandelmjölk å 1 portion chokladprotein innan ja hoppade in i duschen, sen 3 dl kokta linser med champinjoner, salt, dragon, å basilika efter.. Med en klick aioli!:) yum!

Å imorn blir väl ändå en hyfsat chill dag antar ja.. NP hela förmiddagen, lunch, å bara slöjd efter!

Nu är ja törstig, så ska dricka, borsta tänderna, slappa, å sova..! Syns imorn!:)

Ovido - Quiz & Flashcards