sts

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Elise - 4 mars 2016 21:43

Vart ännu en oplanerad cheatday :) som förra fredagen alltså :P vi höll ju i en grej me klubben, å alla vart hungriga så vi åkte å köpte pizza..! Haha :) så vart en glutenfri pizza för mig, sen nu när ja kom hem blir de choklad å glass, så åt ja några msk jordnötssmör också ;) perfekt fredag! Vi skrattade en del ikväll hahaha... Men de va kul, å lite extra pengar till klubben nu också :)

Å ja åt vegansk gröt till frukost, havregryn, mandelmjölk, banan, agavesirap, kakao, å hampaprotein, och efter gymmet, som btw blev ett uselt benpass, åt jag 3dl kokta linser med lite stekta grönsaker från iförrgår som förmodligen har 0 näring kvar, ett tillagat kycklingbröst som ja hittade i frysen (haha..), och Sweet chilisås såklart!:)
Och som snack åt jag en påse kikärtschips, en vegansk chokladboll, och en celsius!:) så frukosten å snacket blev iaf veganskt.. Å middagen blev ju då pizza ;P lunchen skulle också blivit vegansk, för skulle ha bönor istället för kyckling, men ja brände bönorna.. Hihiii!

Och jag ska äta gott å sova rätt snart. För imorn äre träning kl 9! Sen är ja klar med mina pass för veckan!:) bara 2 dagar kvar innan skolan börjar igen.. Uh.. Å nu börjar alla nationella prov :(

Ovido - Quiz & Flashcards