sts

Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Elise - 29 februari 2016 20:42

Woo, måndag! Ha, de säger man inte ofta ;)
Men idag har vart en skön dag.. Blev 2 ägg å 2 äggvitor t frukost, sen sprang jag 5km i lugnt/lagom tempo på löpbandet och körde lite lyftteknik på gymmet :) körde knäböj, marklyft, och bänkpress.. Så körde bara med stången alltså :)
Sen när ja kom hem drack jag en proteinshake gjord på 2 dl havremjölk och 1 portion chokladprotein, och stekte blomkål med champinjoner, och toppade med Sweet chilisås.. Mums!:) har fått nånting för Sweet chilisås.. De e ju inte de nyttigaste, men balans ;)
Sen duschade jag, och 2h senare vare dags för preworkout! En mumsig sådan!:D 1 riskaka med jordnötssmör och agavesirap, cantaloupe, ananas, vindruvor, å banan, med en klick jordnötssmör, och en celsius!:D en riktig sommarpreworkout.. Åt Alltid frukt och jordnötssmör i somras.. Helahela tiden.. Haha :)

Sen efter träningen, som förresten va teknik, åt jag resten av vindruvorna, lite chasewnötter, och ett kycklingbröst och ett kycklinglår med Sweet chilisås och gräddsås (elr vad det nu är) från igår :) mums! Och nu tänkte jag gå å duscha...

Och imorn äre dags för ett armpass kl 14 :) blir nice! Fårse när ja vaknar imorn, ifall ja hinner äta en eller 2 gånger innan.. Tippar på 2 gånger :) sen 17 har ja massage också.. Just nu lutar de mot att köra ben på onsdag/torsdag :) älskar å va ledig så ja kan lägga upp passen hur ja vill!

Nu ska jag duscha och njuta av ledigheten! Vi ses imorn!:)

(Förlåt för att middagen ser lite sliskig ut, men kompenserade det med en lite bättre preworkout-bild ;))

Ovido - Quiz & Flashcards