sts

Direktlänk till inlägg 27 februari 2016

Cheatday deluxe

Av Elise - 27 februari 2016 00:02

Idag blev cheatdayen på en fredag istället för en lördag! Gör inte mig nåt ;) blev likadan gröt till frukost som igår, mighty bar till snack, köttfärslimpa med brunsås å grönsaker t lunch, 4 äggvitor mer champinjoner, 1 celsius, 1 Lindor (å lite andra godisar) å en riskaka med jordnötssmör å agavesirap t preworkout, å postworkouten blev en kycklingsallad med sås, och en proteinshake på 2 dl havremjölk och 1 portion chokladprotein..! Sen blev Matilda utelåst, så hon kom hem till mig, å då blev de cheat..;) blev nästan alla Lindor, liite lösgodis, mjölkchoklad, å chips! Å lite jordnötssmör.. Mums :D är dock jäkligt mätt just nu.. Och trött, haha! Så ska gå å lägga mig efter dehär :)

De skulle ju egentligen bli match imorn, men de blev inget.. Blir kanske i mars istället.. Men ena tränaren har match imorn så de blir å åka ändå! Vi åker förmodligen runt kl 14, å när vi kommer hem vet ja inte.. Nån gång på kvällen i alla fall.. Matcherna börjar 18.30..:) å de tar 2h å åka dit/hem... Blir nice!

Å imorn skulle de ju egentligen vart boxningströning kl 9 om ja inte fick match, men nu äre ju verkligen försent å gå å lägga sig å orka upp.. Så tänkte sova ut å kanske gå till gymmet istället :) fårse vad de blir då.. Lite ben kanske :P fick ingen träningsvärk alls från i tisdags..

Men nu ska ja gå å lägga mig.. Vi ses troligtvis på söndag!:) Lov nuuu!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Skapa flashcards