sts

Alla inlägg den 29 januari 2016

Av Elise - 29 januari 2016 20:37

Fredaaaaaaag! Yaaaaay! Å vilodag imorn.. Både vilodag och cheatday! Inte de bästa kanske, haha, men så får de bli! Sen gladiatorerna på kvällen också..!

Och postworkouten ikväll blir en kycklingsallad (med sås), resten av chasewnötterma, och 1 stor msk jordnötssmör ;) pallade inte göra nåt annat.. Riktig fredagsmat!
Och dagen idag va väl vanlig.. Men alltså denna vecka har gått läskigt fort! Har inte ens någon fredagskänsla.. De va ju typ lördag igår..!
Sen nästa vecka har vi prov i svenska, vilken dag vet vi inte, sen fysik på tisdag, och matte på torsdagen. Matten känns inte lika säker som den brukar, å fysiken kommer ju gå långt åt helbrte om ja inte pluggar på måndag..! Alltså jag skämtar inte när ja säger att jag aldrig känt mig så korkad i ett ämne.. Jag har ju ingen annan än mig själv att skylla för att ja inte orkat gjort de ja ska på lektionerna, men just fysiken denna ggn har vart så svår att fokusera på å ja har vart så trött varje lektion..!

Men preworkouten idag blev i alla fall chasewnötter, sen 4 dadlar med kanel, och 1 riskaka med jordnötssmör å agavesirap!

Å snack blev en mighty bar bara.. Lunchen potatismos med ketchup, pyttelite wok (elr vad de nu va) morötter, ärtor, å frukosten 2 stekta ägg å 2 äggvitor! Med salt å oregano ;)

Å ja e tagg på cheatday imorn, haha! Kan äta hur mkt jordnötssmör jag vill..;)

Nä nu ska ja äta de sista här! Syns imorn!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards