sts

Alla inlägg den 9 januari 2016

Av Elise - 9 januari 2016 20:46

Wooo cheatday!:D dehär blir nice!:) och en välförtjänt en å.. Fått ihop 8 pass denna vecka å veckan e inte ens slut ;) men imorn blir de vilodag..! Kört varje dag i över en vecka.. De e ja inte van med, men konstigt nog fick jag riktig kli i mina muskler på eftermiddag.. Haha! Imorse när ja gick upp, å vi skulle kö ett teknikpass kände ja mig slut å helt slutkörd, men sen runt klockan 15 ungefär fick ja världens energi.. Så for till gymmet för första gången (å inte körde kondition alltså) för första gången på några veckor!:) blev inga knäböj, men de blev marklyft (med en riktig höjning i pb) frivändningar, (bara med 20kg dock), triceps extensions, biceps curls, axelpress, armhävningar, latsdrag, å 2 magövningar!:) hann med mkt ;) men körde typ bara 2 set på varje grej, haha :) men när ja har kört marklyft förut har ja inte fokuserat på å öka viktm utan har kört det i en cirkel med 2 andra övningar, men nu fokuserade jag bara på marklyft, å då höjde ja mig från 32 1/2 kg till 50 kg.. ;) en drastisk höjning om man säger så! Klarar alltså mer än vad ja trodde, haha.. Och något jag märkte nu också är att jag är sjukt dålig på att få kontakt med ryggen.. Och dehär passet var inte alls planerat, utan ja ville bara få ur mig lite energi! Skönt vare! Nu har ja plats för cheat!;)
Så frukosten idag innan träningen var 2 stekta ägg å 2 äggvitor, me salt å oregano, sen efter träningen åt ja bara en mighty bar, för var inte alls hungrig, sen testade ja faktist ett nytt recept på sötpotatis/linsgryta :) vart helt okej! Recept i nästa inlägg..;)
Sen vart de en liten preworkout innan gymmet (jag å Matilda tränade ungefär kl 18) vilket var 1 banan, 1 msk jordnötssmör, 1 msk heavenly spread från Renée voiltaire (tror ja) 1 riskaka, å 1 celsius!:) å nu efter passet äre dags för de roliga..:D först kycklingsallad MED sås, dock utan bröd, eftersom ja inte får äta gluten ;(, sen blire 3/4 olika sorters glass (hihi), och naturgodis!:D muuuummssssss... Så de ska jag njuta av denna resterande lördag! Ni får ha de så bra! Vi syns imorn :)

Ovido - Quiz & Flashcards