sts

Alla inlägg den 7 januari 2016

Av Elise - 7 januari 2016 18:00

Alltså.. Förlåt.. Men ja hade skrivit jätte mkt, så råkade ja ta bort allting.. Å ja orkar verkligen inte skriva om allt.. Men ja har vart på gymmet nu i alla fall, som ja egentligen skulle vart på kl 9 imorse, men min tränares bil startade inte, så vi tog de kl 16 istället.. Å ja har sovit lite dåligt inatt å, la mig ungefär halv 11, men hade svårt å somna.. Sen när ja väl somnade vaknade jag igen kl 3 på natten å kunde inte somna om på ett tag.. Sen ringde min klocka 7.50, hann äta äggfrikost, min tränare ringer å säger att bilen inte startar, hinner sova 40 min, han ringer igen, hinner blunda 10 min till, sen bestämmer ja mig för å kolla yt.. Nu är klockan 20 i 10 :P så kom ju upp en bra tid ändå.. Eller, upp å upp ;)
Å på förmiddagen hann ja sätta på diskmaskinen å plocka ur den.. Haha :P
Men nu är de i alla fall dags för middag, å ja har rätt mkt kvar å äta.. Så de blir kyckling med sötpotatis å sås från igår, sen protringlass gjort på 2 frusta bananer, 2 portioner chokladprotein, mighty DTX, å kokosmjölk :) så de blir som en liten efterrätt!:) mumssss!

Å ja kaanske kanske kanske ångar mitt ansikte å har ansiktsmask ikväll.. Vi fårse :) annars får ja gö de i helgen!

Nä nu ska ja äta upp å kolla på yt! Vi ses imorn :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards