sts

Direktlänk till inlägg 30 december 2015

Onsdag

Av Elise - 30 december 2015 18:19

Jahopp.. Imorn äre nyårsafton! Känns konstigt att de är ett nytt år om 2 dagar..!
Men idag då..? Jo ja hade larm på 7.50, sen låg ja å drog mig i sängen till typ 10 över, då gick ja upp å klädde på mig, sen gick ja ner å åt frukost.. 1 helt stekt ägg med 3 äggvitor, med salt å oregano, sen 3 riskakor, med banan och 1 med jordnötssmör :) sen vare träning kl 9! Och efter träningen, kl 10, så kom de lite fler från thaiboxningen så städade vi i lokalen.. Elr, haha, jag och en annan fick dammsuga och torka golvet i hela lokalen medan de andra hade möte om 2016.. Elr den andra som va me dammsög hela golvet å ja torkade ;P de tog tid å torka må ja lova! Men sen fick resten som va vid mötet skruva fast lite olika saker å så.. Så de va de!:) kom hem igen runt 12 ungefär.. Då åt ja en banan innan ja gjorde bönpasta å ba hade tacosås till.. De blev nog mkt bönpasta så att ja inte behövde något mer till! Borde ätit en banan elr nåt direkt efter vi tränat klart, å inte vänta 2h, menmen...
Sen som mellis för typ 3h sen stekte ja ba 2 äggvitor å hade på en rotfruktsfralla :)
Och middagen blev rotsaker i ugn med fläskfilé å nån grädd-/svampsås!:) mums! Och efterrätten blev fruktsallad ;P
Och alltså, de känns lite konstigt att säga men ja måste hålla igen lite på maten nu.. Väger lite över in viktklass haha! Och de e ju stenhårt dedär.. Så får se till å hålla igen lite.. Å inge mer benträning under hela januari.. I alla fall inte styrka..:/ möjligtvis explosivitetsträning men absolut inte styrka.. De kan nog ha bidragit till min viktuppgång! Alltså vi snackar Max 4kg här inte typ 10 kg som ja får de å låta haha.. Men har 2/3 månad ungefär på mig å gå ner 4kg..! Önska mig lycka till utan att gå ner i muskelmassa..
Och igår fick väl bli veckans cheatday haha..;P men definitivt värt de :) bubblade med Matilda i nästan 4h! Med lussekatter, dricka, choklad, mandariner... Aa de va lite cheat om man säger så haha! Men ångrar inget :) men nu blir de striktare... Men ja kommer fortfarande ha 1 cheatday i veckan, för de gynnar faktiskt om man ska gå ner i vikt också.. För då håller man igång förbränningen :)

Och juste middagen igår blev tacos!:D mums..

Nä nu ses vi imorn! Nu ska ja slappa hela kvällen :) sen ska ja köra nån form av träning på fredag, sen på söndag blire ett teknikpass med ena tränaren..:) så vi ses! Nyårsafton imorn!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards