sts

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2015

Lunch

Av Elise - 27 oktober 2015 12:12

Här har vi ännu en improviserad vegansk lunch :) har inye smakat än, men de luktar rätt gott så ka tror de blir helt ok! Igår blötlade mamma massa gröna linser, så nu sköljde jag av dom, kokade dom (sammanlagt kanske 35-40 min med allt annat) och skalade och hackare morötter, å hade i så snabbt som möjligt, sen hade jag i vegansk lantbuljong, en msk, å lite salt, lökpulver, 1 gullök, 5 vitlöksklyftor.. Å champinjoner!:) så de va allt!
Och ja har precis smakat, å de vart ju gott!:) trodde ja faktist inte, haha.. Dock skållhett, haha..
Men imorse åt ja också bara vanliga maca-chokladgröten t frukost..;) fast med rissirap istället för honung.. Men frukosten va dock inte vegansk, hade äggvitor i som vanligt..

Men ja, så långt har vi kommit hittills med dagen :) ska förmodligen städa elr plocka nåt litet, sen senare ska jag å mamma till gymmet :) hon kunde inte på förmiddagen, så vi ska träna senare.. Förmodligen rätt bra, för ja hade inte orkat gå upp kvart i 7 imorse hahaha.. Men hoppas inte de e massa folk på gymmet bara.. Men de kommer de säkert va :/ då får vi hoppas att dom inte är på de 2 ställena jag är på när ja tränar..!

Meen jaa.. Ska väl äta nåt litet som preworkout sen innan vi åker till gymmet :)

Och juste, middagen igår blev (förutom på bilden) lite chasewnötter å skinka, sen de som faktist är på bolden var stekta champinjoner, 1 förpaxkning blandade bönor, 1 burk majs, 1 burk tonfisk, sen apelsinjuice!:) tänkte ha allt på ett tortillabröd, men bröden va helt genom-mögliga.. Usch!

Så ja, vi ses senare ikväll då!:D hoppas de inte är folk på gymmet oxh att passet går bra.. Hehe!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards