sts

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2015

Mellis

Av Elise - 6 oktober 2015 15:05

Om lite mindre än en timme sitter jag å mamma för sista gången påväg till hennes ilägg! Haha!:p att hon tagit fel på dag i torsdags alltså..
Men de ja tänkte köpa va lite fler sånadär true-drickor :D sen är de ju inte omöjligt att ja kommer hem med nåt mer..;)

Men ja, jag trodde ju att ja skulle till tandläkarn imorse, men de skulle ja ju inte, så ja va påcäg å hoppa över träningen imorse.. Men de gjorde ja inte!:) men eftersom ja inte trodde ja skulle träna idag, så badade ja en stund igår :p men ja känner att de börjar bli dags att byta rutin på gymmet snart, har haft detta i minst 4v nu.. Hae nog kanske inte gjort 8 pass, men öndå.. Snart byter jag :) och ja gjorde då de nedan! Dock var ja väldigt stressad, aå hela passet gick på 50 min å va kanske lite sådär.. Men mycket hellre de än att ja skippade de!:) hade kanske inte världens bästa koncentration, men helt klart inte värdelöst!
Sen testade ja apelsinchokladen på gröten imorse också!:D de vart nice! Dock vart ja å må illa efter ett litet tag.. Alltså, ja kan typ inte äta lika mycket på mornarna längre? Förra tisdan mådde ja också illa under uppvärmningen på gymmet.. Alltså, ja gjorde de idag också haha..
Men när ja kom hem drack ja iaf en mkt godare smoothie än den förra tisdan:) samma pulver och havremjölk, men med en banan också! De blir så mkt godare :D

Så frukosten imorse blev de gröt med 2 äggvitor, 1 banan, jordnötssmör, apelsinchoklad-smör (är egentligen inte de nyttigaste, men inte helt onyttigt!), och kanel :) sen efter gymmet drack ja då smoothien, å nu äter ja havregurt med hemmagjord müsli-ish! Haha :p tog 1/2 dl havregryn me de sista björnbären, sen russin!:)

Front/back squats
Back squats:6-8 reps på vikterna:
20 kg, 25 kg, 35kg
Front squats: 5-8 reps på vikterna:
20kg, 25kg,

8 Pulserande sidoutfall/ben 24kg
8 marklyft-30kg
8-10 jumping squats med 6kg hantel
x3

10 gående utfall 20kg
8-10 sumo-squats/marklyft med kettlebell - 24kg
x3

8-10 sumo-narrow-sumo squats 25kg
x3

Benpress
Uppvärmning: 10 reps: 25 kg, 32 kg, 39 kg, 45 kg, jobb set: 10-15 reps: 52 kg, 66 kg(2ggr)


Och juste, middagen igår blev apelsinjuice och kycklingsallad ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards