sts

Alla inlägg den 7 september 2015

Av Elise - 7 september 2015 20:53

Här har vi min postworkout!:) haha, kanske inte så smart å äta massa så nära inpå att ja ska sova ;) men mat är bränsle och ska ätas!
Men de ja äter då böir 2 mixade bananer med en double chocolate chunk Questbar, köttfärssås och spaghetti (gluten-spaghetti faktist ;p) sen 3 dadlar med kanel, och avslutat med en kvarg-oatly-yoghurt-blandning med frysta blåbär och apelsin! ;) så blir både laktos/mjölk ocj gluten innan läggdags haha! Fårse hur min mahe är imorn på morgonen då;)

Men imorn tror ja inte att ja ska gymma, utan de lutar mot intervaller/hemmaträning!:) behöver ha lite variation :)

Och på träningen började vi först med teknik, vilket blev parövningar, sen lite styrka! De blev då alltså 3 ronder medicinboll (ja fick veta efter att de tydligen skulle va 1 rond, haha, men då fick ja ju lite extra träning!) sen skulle vi kö pull ups också.. Fy va svag ja blivit där! Ja körde bara att ja hoppade upp och sänkte mig långsamt ned :) körde 5x2! Men rill mitt försvar var de också de allra sista ja gjorde ;)
Och innan pull upsen körde ja plankan, 1 minut 4 ggr! Brände gött :) min mage har också blivit lite svagare Pahah... Men nya tag!:)

Så vi ses då imorn! Antingen i skolan eller efter skolan!:) har massagetid imorn också! Yees :D

Av Elise - 7 september 2015 16:02

Ett gäng vindruvor, 1 knäcke med 2 kalkonskivor, havre-yoghurt med russin och nå jordnötter med sesamfrön (som egentligen e godis hehe) som vi köpte på kreta :) och 1 banan med 1 msk-ish jordnötssmör! De e min preworkout de :) va skönt å komma tillbaka till träningarna igen!:)
Frukosten idag blev min gamla vabliga gröt! Havregryn med 3 äggvitor, 1 banan, å kanel :)

Men sen orienteringen idag har ja haft skitont i knäna.. Liksom springa (vi hade lite dålig koll på tiden) direkt på morgonen på ett ganska oskönt underlag gör ju inte underverk för knäna kan ja säga er..

Men idag tror ja de blir teknik på träningen :)

Skapa flashcards