sts

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Elise - 27 augusti 2015 16:21

Här har vi mitt sista snack hemma!:) 3 mixade bananer med 1 tsk kokosolja, 2 tsk Acaipulver, chokladprotein, och toppat mer 1/2 dl müsli!:)

Just nu håller jag bara på att packa de sista.. Hoppas verkligen att ja inte glömmer något!

Vi fårse när vi åker sen, vi kommer förmodligen komma fram ganska sent, för mamma jobbar fortfarande, och hon skulle stryka och packa klart när hon slutat jobbet sen också..

Men ja ska försöka och kommer förmodligen att hinna med ett inlägg till ikväll!:)

Och jag har nog inte sagt de heller, men ja kommer äta exakt hur ja vill och känner för den kommande veckan :) så kommer kanske bli lite gott hit å dit! Men de e inte säkert de heller ;) beror på hur sugen på sötsaker jah är där borta!

Men om de inre blir för jobbigt/onödigt ska ja pckså försöka få med vad ja äter på dagarna i inläggen när ja kommer hem :)

Av Elise - 27 augusti 2015 07:07

Sista frukosten hemma! För frukosten kmorn böir typ 5/6 på morgonen på Arlanda ;) då ska ja dricka en stor froosh och kanske äta nåt på Arlanda :D frooshen är 750ml, så mätt blir jag nog kanske..;)
Men när ja kommer hem från skolan idag är de bara att packa ner alla produkter som inte är kläder, skor, å accessoarer!

Men frukosten böir gröt med 4 äggvitor, 1 liten banan, 1 msk chiafrön, och massa blåbär :D

Så vi ses antingen efter skolan om ja hinner eller i Sthlm!

Ja venne va som hänt me min mobilkamera btw, den verkar kladdig?

Ovido - Quiz & Flashcards