sts

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Elise - 26 augusti 2015 20:38

The middag doe.. 1 bacon med de sista av bruna bönorna som va kvar, sen 2 mixade bananer med en cookie dough Questbar!:) pretty nice!

Idag på träningen vart de först 3 ronder lugn medicinboll, och 4 ronder väldigt lugn säck, sen vart de 4 ronder sparring, avslutat me 4 st 30 sekunders "ronder" där vi slog på säck i ca 80% :) sen avslutade jag med de nedan, och armhävningar, långsamt ned, explosivt upp, 10-5-5-3-1 :)

Jag vill typ bara äta så de blir ett litr snabbt å flummigt inlägg hehe..
Men jo hade mandelmjölk till bananglassen också ;)

Så då ses vi imorn! Godnatt!

20 crunches
20 reverse crunches
10 sek hollow hold
10 Jack knives med böjda ben
20 heel touches
30 bicycle crunches
x2

Av Elise - 26 augusti 2015 16:19

Basic gröt med massa blåbär, 2 knäcken med kokosolja, 1 äpple, 1 torr apelsin, och de sista av nutellan! Ocj en liten pralin ;) de blir min sista preworkout!
Och ikväll äre sparring på schemat.. Sen tror ja de va medicinboll också..

Men idag fick vi sluta 13.40, för dom hade inte bestämt elevensval åt oss (som vi egentligen skulle ha efter å sluta halv 4) så vi fick sluta tidigare! Så tacksam över de haha.. Så skönt!

Men imorn slutar vi då halv 4, och så snart mamma och min brorsa har slutar så bär de av mot Stockholm!:) riktigt nice! Så när ja kommer hem från skolan imorn ska ja packa ned alla hud- och sminkprodukter :)

Usch, dehär va nog bland de äckligaste apelsinerna jag ätit..

Och jo när ja kom hem från skolan åt kag en sånhär banana-oat cake som ja hitta i frysen som ja bakade förut :D vart lycklig när ja hitta den..;)

Av Elise - 26 augusti 2015 07:09

God morgon! Nu är snart halva veckan avklarad, skönt va?:D
Så de "firar" jag med en snäppet annorlinda gröt ;) denna va väldigt god faktist! Kommer jag nog göra oftare :) kokade då upp havregryn å vatten, knäckte i 3 äggvitor, rörde ner dom ordentligt, sen skivade ner en banan, hällde över i en tallrik, hade på blåbär och 1 msk chiafrön!:) vart riktigt mumsigt faktist!
Och kvällssnacket igår blev 3 mixade bananer med 2 tsk Acaipulver å lite mandelmjölk, toppat med müsli!:)

Och idag blir inte en så spännande dag.. Vi har musik direkt på morgonen å.. Men iaf skönt å ha de avklarat.. Slöjd å musik är mina hatämnen..

Ovido - Quiz & Flashcards