sts

Alla inlägg den 23 augusti 2015

Av Elise - 23 augusti 2015 19:55

Klockan 3 åt ja chokladproteinbananglass, långt ord haha, med hallon och müsli!:) och för typ 1h sen åt ja kycklingsallad med sås och bröd!
Och nu äter jag de sista jordnötssmöret och 1 banan :)

Och mamma har kommit hem också, och ja fick Questbars!:) inte så många sorter dock, men ändå :) men dock så var hälften av barsen gamla.. Så de blir jävligt surt om intr kvittot är sparat, dom är ju dyra!!
Men de va 6 st double chocolate chunk, och 4 cookies & cream och en cookie dough :) men jävligt synd att double chocolate chunk-barerna va gamla.. Hoppas vi har kvittot och att dom går att lämna tillbaka!! Annars blir ja irriterad, liksom ca 200 spänn i sopen..

Men nu ska ja snart duscha :) så vi ses imorn!

Av Elise - 23 augusti 2015 12:29

Blir frukost till lunch.. Kom inte på nåt annat å göra..
Så blir havregrynsgröt med 4 äggvitor, 1 tsk kokosolja, och toppat med 1 apelsin och sista av den frysta mangon!:)

Men nu har ja hunnit vattna hela nedervåningen, och ska göra övervåningen sen, och så har ja plockat ner all disk från mitt rum, plockat ur diskmaskinen, och bytt sängkläder :) så de ja har kvar att göra är att gå bort med skräpet, och vattna övervåningen!:) skönt! Sen kanske tidsinställa nåt inlägg :p

Men nu ska ja säga åt min brorsa att ladda över alla bilder från min mobil till nån hårddisk! Då den blir helt tom till nästa vecka :)

Av Elise - 23 augusti 2015 09:26

God morgon! Har ni haft en bra helg? De hoppas jag!

Nu på morgonen har ja varit ute och tagit lite kort till ett inlägg nästa vecka :) nyfikna?;) men de får ni se på torsdag!
Idag äter jag en liknande frukost som igår :) 1 äpple, 1 banan, 1 msk-ish nutella, och 2 knäcken med kokosolja och skinka!:) de e nice!

Men idag tänkte jag då byta sängkläder, och kanske gå bort mef skräpet tills mamma kommer hem.. Om ja intr sagt de så va hon i Sthlm över helgen :)

Men nu ska ha förbereda inlägget och sen kolla på yt! Synns sen:)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards