sts

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Elise - 10 augusti 2015 20:23

1 burk med laktosfri keso, frysta blåbär, och 2 frysta mixade bananer, toppat med en chocolate brownie Questbar! :) de blir min postworkout!
Den här questbaren hade litr av en kaffe-smak.. Haha :p venne riktigt va ja tycker om de.. Double chocolate chunk är nog bättre isf!:) den e bland mina favoriter ;)
Ja körde btw de där nere som styrka på träningen :)

Och imorn ska jag å Tova yill Borlänge på eftermiddagen, så ska jag å mamma gymma pp förmiddagen :) ska prova ett nytt benpass! Är dock inte så speciellt taggad.. Elr, jag är taggat mentalt, men inte fysiskt, om man kan säga så.. Alltså ja har börjat halv-tappa motivationen för träning nu :/ tom till boxningen.. Och de brukar ja Inte göra.. Well, vi får väl se :/ men ska defenetivt inte sluta med boxningen haha!

Men ja jag har inget mer å säga.. På onsdag ska ja rensa lite ogräs hos min moster 9 på förmiddagen, sen på kvällen är de sparring å mjölksyra.. Ser inte fram till mjölksyran haha! Usch å fy..
Men håll tummarna att mitt pass imorn blir bra..!

50 situps med slag
20 crunches
25 reverse crunches
10 leg lifts/leg drops
10 Jack knives
30 sek hollow hold
15 flutter kicks
15 scissors
1 min planka
10-7-5-3-1-3-5-7 armhävningar

Av Elise - 10 augusti 2015 16:41

Här har vi måndagspreworkouten!:) långt ord..
Jag har då en liten skrutt-brödskiva som är kvar feån limpan ja bakade sist, som förmodligen är på gränsen till ätbar, sen 2 mixade (och mogna..mums) frysta bananer, toppat med müsli, sen en smoothie gjord på 1 fryst ananasskiva och en apelsin!:)
Jag e lite stressad just nu, om de inte märks.. Skulle börja ätit för 40 min sen..
Men nu har ja slängt in 2 limpor till i ugnen!:D dock så vart den ena lite annorlunda.. Kokosmjölet och solroskärnorna tog slut, så fick ta dubbelt så mkt rismjöl i ena och 1/2 pumpakärnor också.. De vart lite annan konsistens.. Vi fårse hur resultat böir sen då:) så en normal och en "experimentering" haha..


Och jo som snack förut också åt ja de sista naturgodiset!:) mamma hade tydligen ätit upp allt annat i påsen, så detta va de som fanns lvar, haha..

Men nu ska ja halv-kasta i mig detta och kolla på yt, innan ja drar till träningen!:)

Av Elise - 10 augusti 2015 12:26

Idag blev de latlunch.. 1 burk med vita bönor i tomatsås, 1/2 paprika, lite gurka, och 3 skink-skivor.. Men åt de för ungefär 1h sen ;)

Just nu har ja på mig ansiktsmasken på bild! Den lilla tuben alltså ;) efter att ha skrubbat ansiktet! Ska ta bort den precis faktist..
Men masken är från mammas jobb :) de är bara en prov-tub..

Och när ja tagit bort masken ska ja gå ner å sätta mig i bastun!:D fårse om ja ångrar mig sen elr inte..;) har druckit ca 1 1/2 L vatten redan.. Ska bli inteessant att se hur mycket ja svettas!:) haha, har inte bastat sen förra året, och när ja var liten så tror ja de rann 1 svettdroppe som Max när ka bastade, så blir väldigt inteessant å se hur mlt ja svettas nu ;) ju mer man svettas desto mer tränad är man! Sägs de ;) haha, att ja är så fascinerad över svett..

Men efter bastun ska ja hoppa in i duschen, så ses vi väl när ja äter nästa gång!:)

Av Elise - 10 augusti 2015 09:16

God måndag! Så kommer ja nog inte säga om 2v, för nästan onsdag börjar skolan..
Men idag äre en god måndag!:) börjar den med en frukttallrik! 1 apelsin, 1 ananasskiva, några minijordgubbar från trädgården, 1 banan, och 1 msk jordnötssmör!:) Lätt å gott.. Och idag äre träning igeen, weey :D

Imorn ska ja btw shoppa igen med Tova.. Heheh.. Men hon fyllde ju faktist år igår, så hon har lite påfyllt me cash, å ja kanske hittar något jag med ;) behöver faktist sandaler.. Sågär i absolut slutet på sommarn haha! Nej men behöver ha med mig utomlands..:) använder aldrig sandaler i Sverige..

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards