sts

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Elise - 6 augusti 2015 20:45

Här har vi middag #1! Haha :p kör samma taktik som igår.. Äter detta nu så får ja komma på nå mer sen :) men äter då 2 bröd-skivor, sen väldigt mycket glass tydligen, var 1 ganska stor fryst banan, sen 1 normalstor :)
Och nu har ja då vart å klippt mig.. Hah, lika "nöjd" varje gång.. Nä men de e skönt å bli av me lite slitna toppar :)

Av Elise - 6 augusti 2015 17:06

PUH! Nu är ja slut ska ja säga er! 4.37 mil vart de för mig! Alltså nästan 4 mil å 4 km.. 3h å 10 min tog de haha... Å då hae ja BARA räknat med när vi satt på cykeln.. För när vi klev av å gick med cyklarna elr gixk nånstans pausade jag.. Så, Aa.. GANSKA trött hahaha.. Brände 1000 kcal.. Blir mycket mat idag!! Haha, är såå trött i fötterna.. För Isabell vart de dock 1.4 mil kortare väg..;p för ja cyklade till henne, sen cyklade vi bortåt, och då cart de ju mot henne påvägen hem igen.. Så Aa haha.. Men vi båda kämpade på bra!
Så vi stannade till på Ica innan vi vände hem igen, ich ja tog en sånhär blåbärskvsrg :) så vi tog en liten fikapaus innan vi cyklade hem igen haha..
Och nu äter ja 2 satser med bananpannkaka, så 2 bananer och fyra ägg, och har toppat med lite frysta hallon från trädgården:) dessa hallon är sötare än de man köper i affären..:p

Men är lite smått stressad, för vi ska åka väldigt snart till frisören.. Venne om ja hinner skölja igenom håret lite snabbt innan vi åker.. Vi fårse..
Och jo ja åt resten av melonen när ka kom hem också, för ja orkade inte allt t lunch ;p

Av Elise - 6 augusti 2015 12:15

Här har vi min lunch och preworkout! Men idag blir de dock en annan kind of workout.. Ja ska nämligen cykla me Isabell :) allt vi TÄNKTE cykla är ca 4.5 mil (Pft, kommer aldrig gå) men vi ska cykla så långt vi orkar och hinner hehe.. Kommer va gaaanska slut! Då har ja klarat mitt benpass för veckan haha..
Så lunchen blir vattenmelon, för lite C-vitamin och vätska, sen maaassa gröt (kommer förmodligen va proppmätt efter detta) hela 2 dl gryn kokt med 4 dl vatten, sen toppat med "1msk" jordnötssmör, kanel, och 1 banan!:) så de blir min lunch och preworkout!:) vi har också med badkläder ifall vi vill svalka av oss lite ;) och så har ja med 3 bars och lite bananer!

Så Aa, vi hörs nog inte på ett par timmar nu hahah!

Av Elise - 6 augusti 2015 09:03

Idag äre torsdag! Och jag ska klippa mig ikväll :p hos min kusin :) tänkte klippa mig lite nu innan mitt hår ska utsättas för sol..;)
Men ja tänkte försöka få med Isabell på ett cykelpass idag! Fårse hur de går haha.. Vi tänkte kanske plocka blåbär idag, men venne vad vädret säger om de.. Skulle dock va kul me lite cykling :) jag har nog sldrig cyklat ett cykelpass i hela mitt liv haha.. Alltså med fokus på att träna :) dock så har ja cyklat fram och tillbaka från Isabell några gånger, och de kan nog räknas som träning haha, och när vi skulle cykla till nån gruva i 7an.. De va jobbigt haha! + så har ja ju ingen cykelkondidtion.. Så de skulle bli intressant haha..

Men frukosten blir gröt gjord på 1 dl havregryn, 2 dl vatten, 3 äggvitor, väldigt små dessutom, 1 portion proteinpulver (naturellt) och toppat med en banan och kabel!:) så då har ja fått i mig mycket protein på starten av dagen här ;)
Och juste, igår åt ja lite tzatziki till kvällssnack :) blandade ca 250g kvarg med 1 stor vitlöksklyfta, riven gurka, och lite salt :) sen doppade ja bara de sista Wasa-knäckena i!:) men sen fick ja över, så fixk gå ner å skära upp gurka å doppa haha.. Fast de vart ändå typ 2-3 msk kvar, men de struntade ja i haha..

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards