sts

Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Proteinsmoothiebowl utan toppings och paj

Av Elise - 25 juli 2015 21:26

Gokväll! Idag blev bara en chilldag. Sånna e sköna också :) fastän ja förmodligen har för många sånna jemma haha! Men har tagit igen mig lite i bloggläsandet och youtube-tittandet idag ;)
Och middan vart tydligen paj.. Haha! Både vanlig och lite nyttigare :D de e ju trotsallt lördag :) och de e mer paj än de ser ut å vara! De gömmer sig lite under vaniljkvargen ocj så är skålen större än den ser ut å va ;) första omgången var jordgubbspaj, och ett hörn av mammas blåbärspaj (samma recept, olika botten, och så fick mamma lite mer paj-topping, för dd vart lite mindre än ja trodde, drf de e mindre på min :p) så fick hon ett hörn av min jordgubbspaj :) och mammas va gjord på frysta blåbär, men min på färska jordgubbar!:) sen den vanligs smulpajen var med frysta jordgubbar och fryst rabarber :) var mumsigt! Och vart faktist ganska MÄTT haha!

Och kvällssnacket blir en Smoothiebowl utan toppings! Det är 1 färsk banan, 2.5dl fryst mango, 1/2 dl vatten, 2 skopor chokladprotein, och litr mindre än 1/2 tsk chlorella! Trevligt avslut :) dock så var mangon väldigt konstig..? Bitarna va ovanligt stora och smakade väldigt konstigt.. Men dd va köpt på Lidl, så inte de vanliga ja brukar äta..

Och jo! Innan ja gjorde denna lilla Bowl gjorde ja faktist detta;) :

Totalt:
100 armhävningar/halv armhävningar (går ca halva vägen men gör dom explosivt)
5 min planka

Faktist trött i axlarna haha! Men de va den träningen ja orkade ;) delade upp armhävningarna 20-10-10-10 sen körde ja plankan i 2 min-1 min, sen armhävningar 10-10-10-10-10, och 1 min planka 2 ggr till :)
Så nu ska ja fortsätta med yt oxh avsluta min Smoothiebowl!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards