sts

Direktlänk till inlägg 22 juli 2015

Middag

Av Elise - 22 juli 2015 18:20

Här är min middag! Lite järn!:D både blodpudding å broccoli liksom :p sen hemmagjord jordgubbssylt också..! Gjort på 4 jordgubbar å 1/2 tsk stevia ;) inte ätit blodpudding på ja vet intr hur länge! Förut tyckte ja knappt om de, de va liksom på gränsen till att ja kunde äta de, men de e ju supergott haha! Kanske för att ja har en ursäkt å äta de ny..? Haha vet intr :p

Men alltså ja har vart grymt törstig hela dan idag.. Ja börja närma mig 3L vatten.. Alltså ibland blire bara sånna dagar när de känns som ja druckit typ 3 dl på en hel vecka, dast ja egentligen dricker minst 2L/dag.. Är ja så uttorkad..?

Men nu ska ja äta detta till yt så får vi se vad kvällssnacket blir sen :)

Och jo! Ja ska åka till Sthlm me mamma imorn :) min brorsa skulle inte me, så han stannar hemma.. Ja ska först till min moster å rensa ogräs halv 10 imorn, sen efter de ska vi åka.. Oh shit vänta måste ju packa..! Och vi ska va borta till onsdag nästa vecka, för mamma börjar jobba på torsdag.. Så nästan en hel vecka :) en till vecka utan träning då.. Men får väl se till å gå mkt ;) Tur att ja fått in överkropp i måndags, ben igår, å "kondition" idag då!

Men förresten, elr hur äter man potatisbullar till blodpudding!? Min brorsa säger att man bara äter de istället för.. Men man äter väl de till!?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards