sts

Direktlänk till inlägg 22 juli 2015

Postworkout

Av Elise - 22 juli 2015 14:46

Yeees! I made iiit! 16 minuter!:D ja tänkte köra halva först, men efter halva tänkte ja kö ett till varv, å då tänkte ja äsch nu kör ja sista varvet också! Så skönt! Detta va verkligen inte lika drygt som 20 minuters-HIITen ja gjort 2 ggr, men de va väl förmodligen för att då var de 50-10 intervaller, å nu var de 20-10, så, haha, en viss skillnad ;) och 4 min kortare också haha :p

Eftersom de bara står repeat längst ner trodde ja bara de va 2 varv, så ja tänkte men dehär kommer ju bli superlätt, sen satte ja timern, å såg att 2 varv bara blev 8 min, så ja tänkte bara fan haha.. 4 varv vare alltså man skulle gö.. Men ja tog igenom mig de :D

Och för å fira, eftersom ja hade ingen motivation t å träna alls, ska ja kolla på jurassic world på min brorsas tv eftersom han jobbar, och äta denna questbaren, bananglass, och lite äpple (de som va kvar sen imorse) och 1 msk mandelsmör!:D baren va verkligen inget speciellt.. Lite under min förväntan haha.. Men den e väl okej :) kanske inget ja skulle välja som första val om de fanns andra möjligheter..
Så av alla ja testar har ja 3 st som är lite sådär njeeeh.. Å de e då denna baren, coconut-chasew, och peanutbutter chocolate.. Vaaa? Ja elr hur ja trodde oxkså ja skulle älska den sista men nä Asså den smakar konstig choklad och inte jordnötssmör alls.. Så den gillar ja inte :( men av dom ja nämnde är nog denna bäst!:)

Och jag har chocolate brownie och s'mores uppe på mitt rum som ja inte testat än men som ja e spänd på!:D tror nog ja kommer gilla brownien..:D elr ja hoppas iaf de..;) när ja tog den trodde jag att jag hade testat den, men sen såg ja ju att fan de har ja inte! Har ju bara testat double chocolate chunk, och den älskar ja btw, men dom e så lika, å ja tog liksom brownien typ i farten, så ja trodde de va samma haha! Men de blir väldigt inteessant!:D

Men nu ska ja sluta babbla Vafan haha, nu ska ja kolla på jurassic world, ses sen!

Jo, värmde baren 15 sek i mikron också :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards