sts

Direktlänk till inlägg 10 juli 2015

Middag

Av Elise - 10 juli 2015 19:16

Middan vart 2 kycklingar och potatissallad samt bröd från Ica!:) vi tänkte käka på pizzerian, men de va väldigt överpris.. 160 spänn för en pizza liksom? Är ju lika dyrt som 2 pizzor.. Och de finns inte så många pizzerior, så vi bestämde oss för kyckling istället, haha! Och hungrig va kag :p tog 3 portioner..! Fast nu är ja väldigt mätt å belåten iaf :p

Och vi har då vart å badat i havet! Haha! De gör man intr varje dag i Sverige :D och ja ska säga er att de gick å jämföra me isvak.. Hemskt! Men ja gjorde de! Ja höll faktist inne min inre badkruka haha! Ja gick bara i, simmade 2-3 tag, och sprang upp hahah! Men värt! Nu äre gjort!:D

Och jo, så tog vi lite fika på Raw-caféet!:D dubbelnöjd är ja ;) vi tog nån banan-kaka och en smoothie! Elr jag gjorde :p de va en mangosmoothie med Hampaprotein :) dom borde öppna ett rawcafé hemma tycker jag ;) Ska baka lite raw senare nästa vecka tror ja!

De kommer fler bilder från havet sen :) min mobil dog så tog lite bilder med mammas iPad också! Så ska vi dit till solnedgången också e planerat!:D hoppas bara inte dom blir trötta och vill sova.. Då tvingar jag i dom en celsius! Jag å mamma delade btw på en celsius tidigare idag :D trodde aldrig hon skulle dricka de haha.. Sen ska jag ta en celsius nu också :) hoppas ja kan sova inatt..;p alltid när ja dricker celsius efter 18 vaknar ja allltid mitt i natten.. Pft :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards