sts

Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Elise - 5 juli 2015 21:22

Här har vi mitt lilla kvällssnack!:) 1/2 äpple, 1/4 cantaloupe, faktist ekologisk, 1 banan, några jordgubbar, oh typ 3 1/2 msk vaniljkvarg!:) mestadels nyttigt alltså ;) men dehär va arlas vaniljkvarg och inte Lindahls.. Lindahls är nog fortfarande min favorit :) den med socker alltså ;) den med aspartam (mycket värre) är ju inte ens god..:p

Vi får se va vi ska gö imorn :) ja tror vi skulle åka till Ikea å köpa nåt parasoll.. Haha :p men då måste vi äta på Ikea..:/ eeh..

Av Elise - 5 juli 2015 19:12

Nu e ja framme i Stockholm :) och riktig lyxmiddag! Ryggbiff, potatis + lite grönsaker i ugn, och aioliii :D sen en celsius :) men har ju bara ätit frukost och de ja åt på bussen, så va lite hungrig, så tog faktist en till ryggbiff! Haha! Dock liiite lite mindre men ändå, haha! Och mer aioli såklart ;) har lärt mig att inte ta för mlt påengång, förut tog ja ju alltid för mlt, men nu tar ja Alltid mer ;p
Och dehär e då dom enorma tallrikarna igen haha så de ser ut som skitlite mat:p

Men Aa vi fårse vad vi äter förnåt senare då :) tror de blir nå frukt ;)

Men jo juste, skulle säga att denna vecka kommer jag göra som dom dagarna vi va i Orsa, ja kommer äta previs vad jag vill och hur mycket ja vill :) kommer va borta i 1v, så sen hoppas vi väl att ja fått lite ny energi!:) efter en förmodlig cheat-week ;)

Så vi ses senare! Nu e ja lagomt mätt alltså ;)

Av Elise - 5 juli 2015 12:54

Jag hade tur! De finns internet på bussen :) så just nu sitter jag alltså på bussen påväg till Stockholm. Har med mig 1 äpple + lite jordgubbar och en bar som ja tänkte äta pp bussen :) har precis ätit lite av frukten, och ska spara resten till senare ^^
Och vi hörs nästa gång när jag ät i Stockholm :)

Av Elise - 5 juli 2015 10:23

God söndag!:D är mer stressad idag än ja trodde ka skulle va.. Men frukosten blir proteingröt!:) 1 dl havregryn, 2dl vatten, 3 äggvitor, 1 skopa proteinpulver, 1 banan, lite mer än 1 msk jordnötssmör, och kanel!:)

Men är förresten lite stressad.. Vi ska åka om 1 1/2 h, för vi måste in på Konsum också, och iih, ja måste sminka mig och sånt.. Sen har ja intr packat klart.. Men ja vet intr vad mer man behöver..!?

Men Aa förhoppningsvis har ja internet på bussen...

Skapa flashcards