sts

Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Elise - 4 juli 2015 22:06

Här har vi mitt kvällssnack! Resten av melonen, vilket är förmodligen på gränsen toll gammal, men den e god, så äsch! Sen bananglass, som man knappt ser haha, blandat med min dadel-havre-crumble, som tidigare idah, sen toppat med typ 0.25 dl müsli :D haha vart lite mkt av toppingen, för man ser ju inte ens glassen, men de böir nice ;)

Och när ja ätit upp detta måste ja fuscha å tvätta håret å sånt.. Fast de spöregnar och åskar ute :S wish me luck..
Och nu har ja skaffat Spotifypremium, på prov-premium, i 1v, så kan lyssna på musik på bussen imorn :D hoppas bussen har internet.. För de har ju vissa direktbussar..

Av Elise - 4 juli 2015 17:14

Snacket just nu får bli kvarg, toppat med 2 stora jordgubbar, en näve blåbär, 1/2 banan, 1/2 äpple.. Å ja de va väl de :) pretty good! Har dock intr lagt på allting på bilden :p bilden vart inte så bra som ja tänkte mig haha..

Men sitter just nu i mammas rum, för ja har kläder över heeeeela sängen, haha! Går inte att sitta i den.. Så Aa ja har rivit fram massa kläder, så ska ja försöka bestämma mig för vad ja ska ta med :p så ska ja ta med handduk och sängkläder också.. Min väska kommer bli pretty full alltså..

Och taggar till på revbenspjäll ikväll:D

Av Elise - 4 juli 2015 14:11

Well, av de du precis läste i rubriken, kan de bli bättre!? Och de e gott oclså! Oxh bäst av allt.. 4 ingredienser!? Alltså.. Finns de nåt fel på detta!? Och ännu bättre.. Ja kom på receptet själv ;)
Så, för glassen blandar du bara ihop 1 fryst banan med 1 portion (2 skopor för mig) chokladproteinpulver, och kan eventuellt behöva tillsätta nån tsk vatten. Jag brukar ha i kvarg här också, me då blir de mer en mjukglass konsistens. Och ännu mer protein ;) men glassen blir tjockare om man intr har kvarg! Fast de smakar lite mer om man har kvarg i också.. Gör som ni vill!:)

Och till the cookie crumble, behöver du bara mixa 2 dadlar och 0.2dl havregryn i en mixer :) jag lät dadlarna ligga i varmt vatten i 30 min innan ja gjorde detta..
Och man får 1/2 dl cookie crumble av 2 dadlar och 0.2 dl havregryn :) vilket är perfekt för 1 portion!

Sen är de bara att klicka i glassen i en skål, och hälla över cookie crumblen.. Amazing!

The perfect protein-snack säger ja bara..;) Lätt som en plätt, nyttigt, och gott!

Av Elise - 4 juli 2015 11:58

Åh va skönt! Klar med träningen denna och förmodligen nästa vecka!:D och löpintervallerna kändes hyfsat enkla.. Har ja redan fått bättre kondition elr?:p vet att de brukar gå väldigt fort, men på 4 pass?:D för ja va inte lika andfådd när ja körde, ja körde stolpintervaller idag, ich de vart 11 intervaller.. Men tror inte ja tog i lika mkt som förra ggn ka gjorde de.. Ja hade bra energi dom första passen ja gjorde, men nu känns dom tyngre.. Som när ja sa att ja hade tunga ben sist.. Ja kanske bara hade lote extra energi dom första gångerna..:/ aja, hoppas ja hae bättre kondition i slutet av sommarn iaf annars blir detta förgäves, haha! Men ja sprang riktigt långsamt idag, både kände jag och ser..

Men bättre postworkout får man leta efter alltså.. Oxfilé med potatissallad och vitlökssmör.. En riktig fettbomb men Vafan, de e lördag!:D och så ska vi äta revbenspjäll ikvöll.. Haha, blir cheat idag också :p

Av Elise - 4 juli 2015 09:30

Löedag idag då :) löpning på schemat., ockdå sista passet denna vecka :p elr om ja har väldig lust så kanske ja tar en promenad imorn innan lunch.. Men inte stor chans..

Ocj nästa vecka kommer då bli vilovecka haha :p men kaanske hinner med nåt löppass/gympass när ja kommer hem nästa vecka.. Men vi får se :)

Och igår hjälpte min brorsa mig ockdå å beställa Acaipulver!:D skitnöjd haha.. De gick dock på 224 spänn inklusive frakt för 100g, men får väl hoppas de vart värt de ;) pulvret kommer komma när jag ich mamma e borta, så de kommer vänta så fint på mig när ja kommer hem :D

Och frukosten blir gröt gjort pp 0.8 dl havregryn, 1.6 dl vatten, sen 2 äggvitor, och toppat med 1/2 banan och 1/2 äpple :D fast äpplet va så stort så fick äta några skivor medan ja skar haha..
Sen till äter ja 1 mixad apelsin med fryst mango :D de vart typ en väldigt väldigt tjock å fruktköttig Juice hahah ;)

Ich idag äre intervaller. Uh.. Tror ja ska gö stolpintervaller som ja gjorde typ första intervallpasset.. Otaggad :(

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards