sts

Direktlänk till inlägg 29 juni 2015

Postworkout

Av Elise - 29 juni 2015 13:12

Yeees, ja klarade mig igenom de :D och nu äter ja dom mumsigaste proteinpannkakorna! Dom utan pulver ;) älskar dom! Speciellt med blåbär, jordgubbar, och 1/2 banan :D M.U.M.S

Idag kändes mina ben väldigt tunga.. Och på de va ja trött också.. Men de gick!:D körde 10 sek jobb, 15 sek vila, 6 gånger, sen vilade jag nån minut (gick) och körde 2 gånger till, alltså 3 varv :) ja spran/kutade 10 sek och joggade väldigt långsamt 15 sek :) den näst sista intervallen sprang jag väldigt långsamt, för fick ont i hjärtat..? Vet inte varför.. Men ja kände bara att ja inte skulle springa.. Men efter att ha "hoppat över" en, så gav ja allt den sista :) alltså pratar två 10 sek-perioder, inte hela 6 st :p
Sen när ja kom hem körde ja de på bild nedan.. Svetten sprutade efter!:P och nu sitter ja då i sängen å äter världens goaste pannkakor :) fast råkade bränna 2 st hehe..

Sen ska jag och mun brorsa åka å handla, å ha tror vi ska handla mat för hela veckan, så ska leta upp nåt/några recept vi kan göra, så handlar vi allt nu :) vill inte äta som "vi" gjorde igår hela vexkan, alltså fläskschnitsel med pulvermos.. Typ 0 näring.. Och schnitseln va liksom en sånhär frysgrej som redan va klar å värmas.. Nej tack! Så han fixk äta sj..:p ja åt lite mer näring i form av fruktbomb som ni kanske kommer ihåg igår ;)

Ja e btw glad att ja sprang nu, för såhär var vädret när ja gick hem, och just nu blåser de jätte mkt och regnar, haha, in time :p

Dom gråa pilarna pp kartan är då ja tröck på paus, alltså när ja pausade för att stretcha innan ja blrjade med intervallerna, för ja hade så tunga ben, och när ja pausade efter varje "set" för att gå och vila :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards