sts

Direktlänk till inlägg 17 juni 2015

Lunch

Av Elise - 17 juni 2015 12:08

Vart ingen speciell lunch alls.. Ca 200g risgrynsgröt bara.. Med kanel :p nu äre bara en liten skruttbit kvar me gröt i förpackningen, ja kunde ha tagit den också haha

Men imorn drar vi ju t Orsa, och kommer inte ha nå internet, så kommer inte kunna blogga nånting. Och ja kommer inte bry mig de minsta om vad ja äter :) ja kommer inte kunna ha koll på de heller :p men de kommer bli tårta och godis iaf, for sure! Och ja ska pckså köpa med choklad oxh vindruvor som ja ska skölja hemma så ja kan äta lite då å då :3 kanske tar me nå mer också!
Men ja e ganska säker på att de kommer bli lite för mycket av vissa saker och lite för lite av andra saker ;) men dom här 3 dagarna som ja har helt fria tyglar, kanske behövs, så kommer ja tillbaka med mer motivation!:) förhoppningsvis ;)
Men de känns bra att ja kan äta vad som helst dessa 3 dagar :) elr, de kan jag ju egentligen hela tiden, men ja vill att min kropp ska må bra, så därför väljer jah att inte göra de!

Och jag måste också gå ner till Ica elr coop och köpa sminkborttagningsservetter, för kommer bara ha servetter å inge sminkborttagningstvål, sen måste ja köpa choklad och vindruvor också!:) Sen kanske ja ska köpa några celsius också :p

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards