sts

Alla inlägg den 25 maj 2015

Av Elise - 25 maj 2015 19:55

Här har vi typ den kändaste postworkouten nånsin ;) ris å kyckling! Dock lökris (20ggr mumsigare) sen gurka oxh tomat :) mm! Fast vi hade ingen aioli elr nåt sånt :/ förmodligen lika bra! Haha :p

I början på träningen så var ja helt slut oxh hade verkligen ingen energi alls, Asså verkligen, men sen helt plötsligt när vi körde styrka så ba kom världens energi, ja ba va e dehär, haha! Men bra de :) körde detta på bild nedan, sen körde ja en 1 1/2 min planka och en 2 min. De va länge sen ja körde 2 min! Skönt! :D Sen satt ja å min tränare å prata om typ gymträning oxh hur trötta vi va nu innan sommarn i en kvart haha! De va bara jag och ena tränaren på träningen idag :p han skulle ta reda på vart alla andra va sen ;p

Och imorn tror ja att ja bara ska kö Rsc.. Men vi fårse!

Av Elise - 25 maj 2015 16:03

När ja kom hem från skolan åt jah och Isabell en varsin sånhär tallrik, som på första vilden, och nu som preworkout äter ja de på andra bilden :) först åt ja nätmelon, apelsin, äpple, och banan, och nu äter ja 1 msk jordnötssmör med 1 banan, vindruvor, sen 2 Wasa-knäcken med kalkon och keso!:) Åjuste sen 2 chia-havssalt riskakor :D mm!

Av Elise - 25 maj 2015 07:05

Gröt- proteinpulver, äggvitor, russin, banan, kanel. :) blandningen av banan, russin, å kanel gör denna gröten så god!:D
Och idag äre måndag... Happ.. De e förmodligen SO- redovisning först på morgonen, sen på sist på dan äre fysikprov, sen imorn äre svenskaprov, och på onsdag äre fysikprov igen, sen liksom en "ledig" torsdag, sen engelskaläxa på fredag.. Men ja, annars då?

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards