sts

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Elise - 21 maj 2015 19:32

Här har vi en inte lika vanlig middag ;) sammanlagt 7 kalkonskivor, 3 på tallriken med chanponjoner och gurka, sen 4 på bröden med gurka, och sen 2 chiafrö-havssalt riskakor, 1 äpple, 1 banan, sen en liten blandning av tinade björnbär och müslin på bild :D man behöver inte bara använda müsli i fil ;) jo, sen en kopp te!
Jag har känt mig lite sådär i halsen idag.. Hoppas verkligen intr stt ja håller på å bli förkyld!

Men förresten, ja kom på världens bästa idé.. Att frysa banan, ev ha i lite vaniljpulver, och sen ha i bitar av cookie dough Questbaren!:D fatta hur gott de skulle va liksom..! Ja ska nog testa de i helgen tror ja :D liksom, nyttig B&J, kan de bli bättre helgmys elr?:)

Av Elise - 21 maj 2015 16:24

2 ihoprörda och stekta ägg med gurka, kalkon, och champinjoner :) skulle haft körsbärstomater också, men vi hade inge!

Men ska iaf äta upp detta sen åka iväg till träningslokalen, för vi ska hålla på å fixa där nere. Mellan halv4 och 7, och snart e klockan halv 5:p
Sen när ja kommer hem ska ja packa. Sen imorn äre fredaaaaag :D

Och btw, kolla va gott ja åt i skolan ;) denna baren va riktigt god! Bland mina favoriter!:D

Av Elise - 21 maj 2015 07:04

Dehär får bli frukosten idsg.. Känner mig inte hungrig nånstans, och har lite ont i halsen :( hoppas inte ja blir förkyld nu!

Och ja, först en lång skoldag, sen ska vi jobba i lokalen, sen ska ja packa min väska för helgen, sen äre typ bara att gå å lägga sig nästan.. Oxh vi ska va nere i lokalen 10 min efter ja slutat skolan, men ja måste hem å byta om och äta nåt..

Och frukosten får bli 1 banan med 1 mak jordnötssmör, sen 5 msk kvarg med tinade björnbär och blåbär..

Iallafall så äre soligt..:)

Ovido - Quiz & Flashcards