sts

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Elise - 2 maj 2015 20:25

Nu har jag och Isabell satt upp tältet ute :D och nu sitter vi och kollar på gladiatorerna oxh äter glass och fruktsallad!:) köpte också lösgodis ;) men de sparar ja! Tog bara en chokladbit och en liten vit sak :D
Fruktsalladen består av ananas, jordgubbar, och banan :)

Av Elise - 2 maj 2015 18:10

Dehär e sista målet innan cheatet :D har alltså gjort havregrynsgröt med 3 äggvitor, en banan, och kanel :) men vilken konstig konsistens den har? Den brukar va mer slät, men den är helt grynig? Aja, spelar ingen roll, gott ändå :)
Isabell kommer nog hit snart, å då ska vi handla lite frukt och... Godiiiis :D elr jag ska, vet inte om hon ska :p men ska försöka att hålla mig till så lite som möjligt.. Haha :) men dåligt att coop har tagit bort naturgodiset! Besviken på dig coop! Dom har, oftast, bättre priser, och ibland mer frukt, men, deras godis suger oxh dom har tagit bort naturgodiset, så där förlorar dom mycke, iaf från mig ;) ICas godis oxh naturgodis älskar jah däremot!:D

Haha ett halvt inlägg om godis..;)

Av Elise - 2 maj 2015 15:09

Åh va skönt, nu har ja badat, tvättat håret, smort in mig med body lotion, och bäddat rent min säng, och nu äter ja kycklingsallad :) va skönt! Nu känns de rent! Nu saknas ju bara dammning och dammsugning i mitt rum, men de e ja lite för lat för ;)
Har också tänt mitt Yankee candle för första gången :D

Av Elise - 2 maj 2015 13:03

Jag va faktist inge hungrig alls, så de får bli en lätt lunch :p och gissa vad..;) jag har vart på gymmeeeet:D men jag var inte så dum så att ja körde ben, utan jag körde armar, lite axlar, och lite rygg :) de ja e tröttast i e triceps! De ja jörde mest oxkså hehe :p men körde en kvart på crosstrainern, sen körde ja ett ca 35 min pass, å cykla hem, å nu e ja här :) och jo medan ja gjorde kvargen med banan och hallon åt ja ungefär 1 1/2 knäckebröd av dehär hembakade mamma gjorde imorse :D de e lite salt, men så gott!:D tur att de e glutenfritt också ;)

Jag vet inte hur mycket jag gjorde av allt osv, men dehär va lite av de ja fjorde :)

Bicep curls
Triceps extensions
Overhead triceps extensions
Hantel-lyft framifrån och på sidorna
Axelpress
Cabel-triceps extensions
Bara typ 2 set med pull ups
Sittandes och ståendes rodd

De va väl de ja gjorde :) riktigt nice pass! Fick inte så mkt kontakt me ryggen, men de va inte mitt speciella fokus, så :)

Av Elise - 2 maj 2015 09:29

Frukosten blev 1 apelsin, 1 banan, 3 msk kvarg med varma hallon, och 2 rostade proteinbröd med Bregott ;) mums!

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards