sts

Alla inlägg den 30 april 2015

Av Elise - 30 april 2015 21:17

Bryan Mills liv slås i spillror när han blir oskyldigt misstänkt för mord. Situationen blir inte bättre av att han lyckas fly från brottsplatsen och får polisen, FBI, och CIA efter sig. Men Bryan tänker inte vara passiv och se mördarna gå fria eller riskera att de ger sig på hans dotter Kim. Han kommer använda de kunskaper han samlat på sig under ett helt liv av rökridåer och dubbelspel.

Alltså.. Wow, vilken film! De är inte ofta ja säger de, men denna filmen var Störtbra! Jah tycker alla ska se den'!! Och 1:an och 2:an oxkså.. Alltså, 1h kändes som Max 10 min... Och filmen var hela tiden oförutsägbar.. Alltså ja finner typ inga ord, haha :D
Tror ja ska se en annan 3:a nu, haha, men är inte säker på om ja sett den elr inte.. Men vi fårse helt enkelt :) isf kanske de blir en tredje 3:a av en superbra film!:)

Av Elise - 30 april 2015 19:16

Här har vi kvällssnacket!:D en riiktigt stor fruktsallad :D har typ 1/2 ananasskiva (för mamma tog ananas till sin fruktsallad..) mango (samma sak där), sen 1 banan, lite mer än 1 apelsin (återigen samma sak, så skärde upp en ny), 1/2 äpple, 1 päron, och.. Ja, de va väl typ de :p de låter kanske inte så mkt, men fixk inte ens plats med hela äpplet! Haha :D
Nu ska jag se taken 3!! Fett taggad haha.. Mina favoritskådespelare e Liam Neeson, som är med i alla Taken filmerna, sen Nicolas Cage, Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, å Jason Statham :) men Taken är bland mina favoritfilmer!

Av Elise - 30 april 2015 18:40

Frank Vega och Bernie Pope är tillbaka och denna gång beger de sig till Louisiana i ett försök att hitta en kidnappad vän.

Nu har ja sett tredje filmen av Bad Ass :D blir lika nöjd varje gång :) sjukt bra! Vet inte mer vad ja kan säga än att ni borde se denna och de första 2 :) där har ni nåt att göra över Valborg!:)
Kategori: Action

Av Elise - 30 april 2015 16:34

vi äter middag halv fem ;)
Nej men de vart en riktigt mumsig middag! Grillat kött me rotfrukter och vitlöksbröd, samt vitlökssmör :) mmm..!! Jag var den enda som åt upp varenda lite bit på tallriken ;) jag tog också mest kött, haha! Alltså, jag har verkligen aptit, och jag tycker ändå inte att ja äter så mkt :p men jag kan balansera, som tur är ;) Kanske drf ja inte tycker ja äter så mkt, för stt ja jämnar ut de ;)

Av Elise - 30 april 2015 08:19

Yayyyy, idag går vi bara förmiddan med lektionerna, sen på eftermiddan får vi välja våra lektioner själva.. Nice för då kan vi typ chilla hehe, men lite drygt att vi går lika länge.. Men efter idag får vi långhelg ;) lediga imorn oxh på måndag!
Men till frukost vart e gröt med 3 äggvitor, banan, och kanel, sen 4 msk keso, hade 1/2 bananen i keson och andra i gröten :)

Förresten, jag har nog fått en liten vrickning i knät oxkså (mamma sa de) för jag hae bog inte känt de innan för har ju intr belastat höger sida :/ men iaf min fot är lite bättre idag :) men tog inte på stödstrumpan idsg, vilket jag nog borde gjort :| vågar inte gå helt normalt för de käns som ja kommer göra de värre då, men med strumpan hade ja nog kunnat gå lite bättre..

Jo, när min fot har blivit bra ska jag börja mer Russian Squat Challenge :D då fokuserar man på att bygga styrka oxh inte massa.. Man kör 2-3 reps per gång, och olika många set. Man kör 3 ggr/veckan. Jag har ju räknat ut vikterna med en sida som någon som också ska kö hade länkat, men kommer inte ihåg sidan! Men ja ska kö tis, Tors, lö hade ja tänkt :) och tis/lö så ska jag kö vanligt benpass, så då kör ja inte bara knäböjen, utan annat också, men på torsdagar gör ja bara knäböjen :) ska bli spännande dehär! De är ett 6v program, och man kör somsagt 3 ggr i veckan :) förklarar efter varje pass vad ja gjort! Man skrev alltså in sitt Max på sidan (mitt var då 40) men de är ju tänkt stt man gör 2-3 reps, så jag klarar säkert mer är 40, för ja körde 5-6 reps på 40. Men så jag ska klara 42 1/2 om 6v :). Så lagom till sommarlovet kommer jag vara klar! Då ska jag ha byggt styrka :D så på torsdagar kommer jag va på gymmet i typ 10 min haha ;)

Btw denhär questbaren har jag med å äter idag :D

Skapa flashcards