sts

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Elise - 28 april 2015 19:12

Alltså.. Snacka om typiskt... När vi hade gjort 2 övningar, så stukade ja foten.. Trampade snett i en grop, ocj de kändes som hela foten gick av.. Fan alltså :/ så fick vila dom andra 2 övningarna, sen sista skulle man springa upp och ned 4 ggr för en skitbrant backe, jag joggade jävligt lätt upp, så va me på den övningen.. Men de gör inte speciellt ont att gå uppför, de gör ondare att gå nerför.. Men de gjorde mer ont efter de.. Vi avslutade med en skugg också.. Men när ja tog av mig skorna när ja kom hem va ja hel chockad.. Mina högra fotkröl e typ dubbelt så stor som den andra, och de dunkar och gör jävligt ont.. Så ska ta på nå kylsalva elr is elr nånting när ja skrivit klart detta..

Men postworkouten blir iaf 7 msk kvarg med varma blåbär och 1 skivad banan :) idag har ja satt näringsintaget perfekt på alla plan!:)

Av Elise - 28 april 2015 16:11

Här är preworkouten inför intervallerna :D 4 msk kvarg med varma hallon oxh 1 banan, sen 1 proteinbröd med kokosolja, kalkon, och gurka, sen 1 till banan och 1 skiva anans, sen 1 burk med celsius :D hade dock velat att denna va kolsyrad, haha, men är ju ändå god :)
Btw jag har lite träningsvärk i magen idag :D gött! Här nedan är va ja gjorde igår på träningen :) körde allt i ett superset, alltså utan vila emellan:) elr typ Max 5 sek för va tvungen att kolla vad ja skulle göra och gå in på timer och sånt ;)

50 situps med slag
20 crunches
25 reverse crunches
20 leg lifts
10 Jack knives
30 sek hollow hold
20 flutter kicks
20 scissors
1 min planka
40 bicycle crunches
1 min planka

Då får vi se hur intervallerna går idag då :p ska ta rödbetspulver innan ja åker också :)

Av Elise - 28 april 2015 15:04

Idag så tog ju jag och Isabell en promenad, och vi gick 5km på 1h ;) men vi stannade lite överallt oxh tog Bilder och sånt, så de blir en fotobomb på de också ;) sen kom vi hem, och jag åt 1 banan, 1 ananasskiva, 1 kiwi, och 3 msk keso, sen gick jag till Ica och köpte masssssa bananer, lite proteinbröd (har kvar 2 elr 3 skivor av de man inte ska rosta) som man kan rosta, sen 2 kvargburkar oxh 1 keso :) dom hade ekologisk kvarg, men den kostade mer än dubbelt så mkt! Så ja kände stt 2st vanliga får duga ;) köpte btw 21 bananer ;)
Jag skulle köpa en celsius oxkså (fast jag har 2 i kylen heeh) men ja kom på de näe ja va i kassan att ka glömt stt ta.. För de va anledningen att ja gick till Ica oxh inte coop, haha.. Och för brödet ;)

Men om 1h så ska ja äta min preworkout :) och då ska ja också dricka en av mina celsius ;) tror ja ska ta den andra imorn innan sparringen, men är inte helt säker :)

Btw i skolan testa jag också baren som är några bilder ner ;) helt ok! Smaka typ bara dadel och typ pistagenötter :p

Av Elise - 28 april 2015 07:08

idag fick de blir gröt med 3 äggvitor, banan, och kanel :) sen 2 knäckebröd (de som ja visade bild på förut, från Wasa) med kokosolja, kalkon, ich gurka :)

Jag glömde säga de igår, men på träningen igår tog vi de lugnt, de va teknik :p men idag blire intervaller oxh imorn sparring! Idag måste ja ta en celsius och rödbetspulver ;)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards