sts

Alla inlägg den 11 april 2015

Av Elise - 11 april 2015 20:23

Nu kollar ja som vanligt på gladiatorerna, och nu kan ja för tredje veckan njuta av godis ;) haha länge har de räckt! Och har pyttelite kvar :p så de lilla äter ja nästa vecka tillsammans me nåt mer :)

Med glassen då, mums! :D den va faktist lite mättande, haha :p men den va god..:D chokladtaket uppepå va ju riktigt mumsigt.. Haha :p men de va typ nån karamell innuti, elr alltså inget hårt men Asså såhär som kolasås typ, fast segare, trodde de skulle va jordnötssmör men nä, haha, men de va iaf gott så, spelar ingen roll ;)

Nu börjar gladiatorerna igen så nu ska ja kolla, ses!:)

Av Elise - 11 april 2015 18:42

åh, de va så varmt å skönt igår :D kunde cykla med bara tröja! Till och från träningen också,:D

Men här är i alla fall lite bilder ja tog igår :)

Av Elise - 11 april 2015 18:18

Nu e ja hemma :) äter 1 litet paket keso med 4 jordgubbar :)

Jag fick ingen amatörmatch, men ja fick amatörsparring, och en diplommatch, vann båda ;) om inte hon ja sparrade mot hade vart 5 år äldre så hade vi kunnat gå match mot varandra.. Menmen, får vänta några är haha :p

Idag har ja ätit de ja la ut förut t frukost, sen efter de 2 proteinbars, en apple pie och strawberry cheesecake, sen 1 banan, korv me mos, ocj nu e ja här :p
Och ikväll till gladiatorerna ska ja äta lösgodis och jordnötssmörs-cornetton :D tagg :p

Av Elise - 11 april 2015 06:35

Just nu är klockan halv 7, å ja har typ precis börjat på min frukost, haha, å min tränare hämtar mig om en kvart, så lite stressad, men hinner nog så :)

Btw de e inte säkert att ja får match idag :/ för de va flera andra som hade fått gå ur för att de inte fanns nåt motstånd, å de kan bli så för mig me :/ men då kommer jag nog få sparra istället :) men hoppas ju på match:)

Nu har ja tagit mig igenom gröttallriken, så nu ger ja mig in på jordnötssmöret å riskakan ;) dricker också en frosh :D elr, typ en, för ja köpte ju en stor flaska som de e 3 st i ungefär i volym, och tog ett glas, så :)

Jag tar oxkså med mig 2 Questbars, 1 bar från alpha plus, sen 3 bananer :) ska äta 2 bananer och en Questbar innan invägningen, så ja väger lite mer ;) för då har ja större chans att få motstånd :) åh hoppas.. Haha, va ju så taggad på match idag :D de e på samma ställe som ja va sist/för 2 ggr sen :p fast amatörmatch nurå :)
Men de e så konstigt i boxning för amatör låter dåligt, men de e liksom nybörjare, diplom, amatör, proffs, och skillnaden på amatör och proffs är att man kör utan hjälm och slåss om titlar på proffs:)

Nä nu ska ja fortsätta min frukost här, hörs sen!;)
Har riskakan och drickan kvar, men e mätt alltså.. Uhh..

Ovido - Quiz & Flashcards