sts

Alla inlägg den 4 april 2015

Av Elise - 4 april 2015 20:02

Ooooh här har ni mitt cheat till gladiatorerna som ja väntar på ska börja :D en någorlunda nyttig äppelkaka, med inte lika nyttigt vaniljkvarg, sen nyttiga chokladbollar, och sen lösgodiiis :D ja e ganska hypad över mina cheat som ni borde märkt nu ;)

Btw ja tror faktist vaniljkvargen e gammal, för vi har haft den ett tag, men den smakar inte speciellt konstigt så äter de ändå ;)

Ocj jo, kokosoljan i håret. Har både sina för- och nackdelar skulle ja säga :p för ja tror faktist mitt hår blev lite lenare, MEN, de va skitdrygt å tvätta ur.. Reor inte ens ja fått ut allt, haha.. Fick blöta håret, ha i schampo, blöta, ha i mer schampo, låta de verka, tvätta ur, ha u mer schampo, blöta, sen ha i mer schampo, låta verka, sen tvätta ur. Och me blöta menar ja att ja bara spolar igenom håret.
Men de återstå stt de hur de blir när de e torrt :) så de får ni se imorn!

Nu ska ja vänta lite på gladiatorerna som borde börja närsomhelst, å njuta av mina chokladbollar, min äppelkaka, å mitt godis :D dricker oxkså ett glas vatten och en kopp te till :) välkommen uppblåsta mage!
Btw de e mer godis än de ser ut att vara, så ni vet liksom ;)

Av Elise - 4 april 2015 16:51

Havregrynsgröt med 1 banan å 3 äggvitor toppat me kanel fick bli kvällsmat :) är inte så hungrig, och ganska lat, så de fick bli dehär;)

Längtar till om 3h, då äre gladiatorerna och cheeaat dags :D längtar :D

Men måste försöka hitta nåt sätt att fördriva tiden på... De är så långtråkigt att bara ligga i sängen framför datorn hela dagarna.. Å ändå har de bara gått 2 dagar på lovet.. Kommer ha sån sjuk ångest om ja bara legat i sängen hela lovet :( fast kan sägs sågär, ligger hellre inne och stt de blir varmt och fint väder hela tiden nu, än att ja hittar på saker och att de blir vinter ;) fast helst vill jag ju båda..

Av Elise - 4 april 2015 15:13

Nu e ja redo för cheatday ikväll ;) har hoppat hopprep ute i solen! Körde 8 ronder, med 3 min hopprep och 1 min vila emellan :) så de blev 8 ronder hopp och 6 ronder vila, å på de 3 första vilorna, så gick jag bara runt och varvade ner, men på dom 3 sista skuggboxades jag :) sen avslutade jag med 2 min planka i lätt lutning, och alltså wow va dendär lutningen gjorde mkt! Fick sätta ner knät i typ 3 sek, haha, de är å rekommendera för ökad svårighet ;)

Å nu har ja ätit 1 paket med kvarg, å haft i kokosolja i hela håret ;) har inte klippt mitt hår på ett tag, men borde göra de, för de börjar bli gaanska slitet... Mamma klepp mig aldrig förut :/

Jag höll btw på att svettas ihjäl när ja gjorde plankan haha :p


 

Av Elise - 4 april 2015 11:57

Idag fick de bli 2 skinkskivor, 1 1/2 ägg me kaviar, majonäs, å räkor, + dill, sen 1/2 äpple å 2 morötter :p ganska chill lunch ;)

Jo btw, fan va skönt me träningsvärk i låren.. Haha, har bara träningsvärk på framsidan, men gjorde ju inge utfall elr nåt sånt så inte så konstigt att ja inte har träningsvärk på baksidan ;)

Av Elise - 4 april 2015 09:51

1 msk jordnötssmör, 1/2 äpple, 1 banan, (som vart väldigt mycke banan), 2 dadlar, sen 1/2 litet paket keso :)

Idag är solen framme å de e så fint väder, så undrar om ja kanske ska ut å hoppa hopprep :D dedär lät konstigt, haha, men funderar på om ja ska gö de.. Annars får vi se va ja hittar på :)

Och idag är de cheatdaaaay :D ska äta godis å kolla på gladiatorerna..;)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards