sts

Alla inlägg den 27 mars 2015

Av Elise - 27 mars 2015 20:06

Mmm... Dehär satt som en smäck, här fick ja i mig de ca 30g protein som saknades ;) grillad kyckling och lite rotfrukter i ugn... Mums! Ja såg hur de rykte från grillen när ja skulle t träningen å ja fattade ingenting, sen kom ja på att nån grillade hahaha :) de va lite starkt men annars jäävligt nice! Fast vi hade ingen sås hemma så fixk ta lite Bregott :p

Och btw imorn ska ja inte t gymmet, för vet ni va ja ska gö iställeeeet..? Kag, Tova å Isabell ska åka å shoppaaaa :D övertaggad tjej här Asså! Men var tvungen att dammsuga och golvtorka hela huset för att ja skulle få pengar av mamma.. Sen stryka ALLT i helgen oxkså :/ har dammsugit allt förutom hall och kök innan träningen, så ska dammsuga de, sen torks golvet i hela huset ikväll, sen imorn eller på söndag får ja väl stryka :/ menmen, de blir nog värt de om ja kommer hem me lite roliga prylar :D de hoppas ja verkligen att ja gör!:) vi ska åka buss t Ludvika, sen t Borlänge imorn, å bussen går 20 i 11, så vi ska INTE missa nån buss nu, för de gör vi ALLTID hahahaha, vi suger verkligen på bussar å tåg ;)


De e inge Bregott me på bilden för ja la till de efter ja tagit bilden :)

Av Elise - 27 mars 2015 15:58

Som preworkout fick de bli lite mer overnight oats som ja förberedde imorse, lite kvarg sen vanilj"proteinpulver" med vatten å blåbär :) de e inge proteinpulver egentligen, men 2 skopor innehåller 15g protein så vi säger de ;)

Alltså mm... Nu gillar ja overnight oats kan man säga ;) så enkelt och så gott! Fast idag har ja fått i mig dåligt me protein, drf ja dricker degär nu :/ de e inte speciellt supergott, men får tvinga mig.. Är inte så mkt för proteinshakes :/ eller, de flesta smakar skit me vatten som ja provat haha!


// aa, detta e redigerat, ja klarade inte att dricka upp shaken... asså.. måste hitta nån som ja kan dricka :( slöseri på pulver där..!

Av Elise - 27 mars 2015 07:51

Jag vaknade av någon anledning typ 10 öber 7, och kände mig ganska pigg, oxh pissnödig, haha, så ja gick upp å gick på toa, och bestämde mig för att ta min frukost :). Så, nu sitter ja alltså i sängen, å kan gö de i ytterligare 1h.. Nice:D
Och till frukost blir de overnight oats oxh 1/2 äpple!:) recept kommer nedan:

Kvällen innan, blanda 1 dl havregryn med 1.5 dl vatten. Rör ned 1 msk kakao och skiva ner en banan. Ställ i kylen över natten.
På morgonen sen, så ringla över agavesirap/honung, och toppa med tex jordnötssmör elr liknande. Jag toppade med choklad-jordnötssmör ;)

Fast ja tycker de va lite lite chokladsmak, så ja gjorde receptet igen imorse, och hade istället i 2 msk kakao:) och tänkte äta som preworkout sen, för då har de gått ca 8 1/2h :p och då får vi se om de blir bättre! :)

Nä nu ska ja käka mina små chokladhavregryn å kolla yt :) kke kolla på ninja warrior avsnittet ja missade igår...;) eller så gör ja de när ja kmr hem :p

Åjuste, när ja kommer hem från skolan sen så ska mamma klippa mig :o nervös som fan, haha, för hon e ju liksom inte utbildad för 5 öre till frisör haha.. Hon har klippt mig förut men då hade ja mindre slitet hår.. Uuuhuhuhu hoppas de blir bra :p


Och ja, ja hade en lite stor burk ;)

Ovido - Quiz & Flashcards