sts

Direktlänk till inlägg 25 mars 2015

Post-workout

Av Elise - 25 mars 2015 19:40

Här har vi min härliga postworkout :D vet inte va ja ska kalla den riktigt.. Protein-smoothie/skål..? Aja, den e iaf god :D gjorde den innan ja gixk på träningen :) fast denna gången mätte eller vägde ja inget efter receptet som ja gjorde förra gången, utan ja måtta helt enkelt me ögat, så de vart säkert lite mer av några saker än förra gången haha ;) men Aa, recept finns ju i min receptkategori, annars blandade ja ba ner ungefär lika mkt keso och kvarg, sen 1 ägg, 1 skopa vaniljproteinpulver som är på bild högst upp, för förra ggn kmr inte bilden med, sen ca 1/2 dl frysta blåbär :)
Sen blandade ja i lite mandlar och skivade ner 1 banan!

IDAG kände ja att ja körde slut mig på träningen :D fan va skönt! Jag tog i varenda rond på säcken, den senaste månaden har ja kanske tagit i 1 hel rond sen chillat de andra, men dom här 8 ronderna på säck tog ja i och kämpade genom varje rond :D kändes riktigt skönt! Och har hittat tillbaka lite till min gamla andning kände ja idag, som gör stt ja får lite mer snärt i slagen :) ett ts, elr ett tsch kan göra mycket skillnad på slagen ;) om ni inte fattat de så kör man sånna ljud när man slår för stt få mer snärt och få rätt flås :) fast haha, de kan oxkså bero på att tränaren som va utomlands har kommit tillbaka nu, haha! För han är den som tar i och kommer på nya saker lite mer ;) så han tvingade mig lite att kämpa oxkså hehe :)

Amen nu ska ja fortsätta äta å kolla på yt, ha en nice kväll ni, för ja kommer nämligen va proppmätt efter dehär ! Är genom halva skålen och är redan mätt hahaha!

Och jo btw, jag ska ner på träning på söndag oxkså för lite mitsar å sånt, för vi ska gö så nu när jag å en till börjar gå upp i dom lite mer "allvarliga" matcherna:) alltså nån söndag lite då å då kommer nån av oss 3 matchboxare ner å har en träning själva mer tränarna :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards