sts

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Elise - 2 mars 2015 20:19

Nu är faktist första gången på väldigt länge som jag är hungrig.. Jag är aldrig hungrig :p de e iaf ett tecken på att ja äter bra ;)

Men äter en Riiiktig portion med keso och 5 kalkonskivor så får vi se sen :D

Imorn ska jag nog kö ett hyfsat lätt gympass, tänkte bara köra knäböj och Benpress :)

Av Elise - 2 mars 2015 16:05

Känner mig ganska puffig idag... Blev de efter min andra middag igår haha, sen har de inte försvunnit..:/ vart värre än efter cheatdayen haha!

Btw kommer ni ihåg på nyårsafton när jag sa att jag skulle till London över påsk oxh till Grekland i höst? Well, vi ska nog skippa London och bara åka till Grekland..:/ men vi ska åka till exakt samma ställe som vi va förut, haha, alltså verkligen exakt, vi ska bo på samma hotell som för 5 år sen, hahaha... Hade nog ganska velat se nå nytt, men är iaf spänd på stranden vi ska till, tror den hette nånting me sagostranden, det är rosa sand och klarblått vatten :D fast ska liksom inte klaga, kommer ju liksom utomlands, så de är ja nöjd över :)

Av Elise - 2 mars 2015 14:49

När ja va t Borlänge så glömde ja visa att ja köpte dessa också :p eat natural baren innehåller socker, men jag föredrar de framför sötningsmedel! För socker känner kroppen igen, så den har lättare att bryta ner det, men sötningsmedel är inte naturligt (om de självklart inte är ett naturligt sötningsmedel, ex honung) och de har kroppen svårare stt bryta ner... Men socker är ju fortfarande inte nyttigt :) men dendär kung markatta baren skulle jag kunna äta närsomhelst! För den innehåller varken socker eller sötningsmedel eller annat :D eat natural baren äter jag säkert innan träning eller på helg isåfall..;) men den heter ju liksom natural, så de är bara naturliga saker i, därav sockret också, haha, men ja tycker dom kunde använt något annat som honung eller agavesirap eller tom stevia i istället :/ dom hade agavesirap i kung markatta baren :p

Av Elise - 2 mars 2015 06:57

1/2 äpple, 1/2 paket keso (stort) och lite kanel :)

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards