sts

Alla inlägg under februari 2015

Av Elise - 27 februari 2015 13:02

Hamburgare, gurka, sallad, ägg, kalkon :D som ni ser så åt ja lite av burgaren igår ;) men HERREGUD vilken god burgare..! Tror aldrig ja ätit en sågär god burgare, alltså utan bröd oxh pålägg och allt sånt, den e JÄTTE god!

Av Elise - 27 februari 2015 10:51

Kvarg, 4 kalkonskivor, 1/2 äpple, vindruvor :)
Sen lunchen kommer bli asnice :D fast kommer bli typ klockan 2..

Av Elise - 27 februari 2015 00:14

Haha kom kanske upp lite sent, men jag å Matilda hade lite mys å badade bubbelpool å åt lite gott :D testade marabou oreo, faktist inte gjort de förut haha, men den va helt okej :D
Sen åt vi på pizzerian :D

Och jo, lindts mörkchoklad me blåbär va riktigt god :D den smaka riktigt mycket blåbär :D

Av Elise - 26 februari 2015 12:11

1 kokt ägg, 1 laxfilé, isbergssallad och broccoli :D

Idag vet ja inte riktigt vad ja ska göra.. Kommer säkert slösa bort den framför datorn som ja har gjort några dagar nu :(

Av Elise - 26 februari 2015 10:04

Ca 1/2 dl keso, 5 kalkonskivor, 1 kiwi, som ja faktist tror va liite gammal :S, sen 2 msk jordnötssmör :D

Av Elise - 25 februari 2015 22:05

Ja har fått nån grej för frukt som ni kanske märkt! Haha:) de hjälper mig nog att hålla mig ifrån onyttiga saker också tror ja, för förut blev ja alltid sugen på nånting varje/varannan dag.. Men nu kan de gå flera dagar innan ja blir sugen på nånting :) ja skulle gissa att all frukt och protein som ja äter håller nere mitt sug!:) för ja äter ju frukt till nästan varje måltid hahaha.. Men de har blivit så gotttt :D förut liksom tyckte ja ju om bananer, men de va inte så att ja ba mmm när ja åt de, men de äre nu :D dom e så söta å goda! Dom e riktiga mumsbitar!

Äter 1 kiwi, 1/2 äpple oxh 1/2 banan :D

Av Elise - 25 februari 2015 20:09

Blev 5 kalkonskivor och keso, haha :) men kommer kanske, eller, ja kommer nog, äta nå mer sen :D
 fast juste åt en "liten" portion ugnspannkaka me mummsig bacon också..
Träningen gick ganska bra, blev dock en blodfontän från min näsa hahaha... Vart några blodfläckar på min oxh en motståndares tröja hahahahah, men ja e iaf glad att ja inte får ont när ja blöder näsblod :) vissa for ju ont och vill bara sluta men ja bryr mig typ inte haha, de e mest smaken och droppandet som stör mig.. Haha ja höll på spy efteråt för äre en smak ja inte tål så äre blod.. Bra kombo där

Av Elise - 25 februari 2015 16:08

Keson från Arla va slut på Ica igår, för ja vet inte om ja skrev de men ja gick å handlade igår, så fick köpa från ICAs märke, och de ja tycker e skillnaden är pyyyyttelite på konsistensen och sen smakar ICAs lite mindre, men annars helt okej.. Haha man märker stt ja har brist på idéer när ja skriver de

Äter jordnötssmörsklumpar å keso som preworkout :) undrar vare blir för kvällsmat sen :D

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards