sts

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Elise - 6 januari 2015 23:46

Ifall ni ska äta nånting väldigt sent, så rekommenderar jag soppa :) det är bara att koka ihop de man hittar! Dehär hade jag i min soppa:

Vatten
En vitlöksklyfta
Himalayasalt
En morot
Ett blad sallad
En grönsaksbuljong
Ca 2-3msk räkor
Jag trooor de ca allt ja hade :) sen kokade ja de bara! Och gott blev de :) liksom lite såndär havs-soppa ;) Närå men de blev gott! Och ja tog bara de ja hittade i kylen liksom :)

Av Elise - 6 januari 2015 22:04

Ja har typ inte ätit nånting idag!? Åt frukost och sen åt vi på Sibylla... Sen åt ja lite naturgodis.. De e allt ja ätit idag...:S men imorn ska vi till Ludvika!:) redan klockan 11 så.. Haha ;p

Av Elise - 6 januari 2015 19:08

Nu har Issa Tova å ja fixat håren lite ;) dom blekte lite av håret å ja gjorde en hemmagjord ombre!:) elle de skulle inte va ombre men de blev typ de haha ;)

Man blandar Karamellfärg och vatten i en bunke. Jag blandade rött oxh blått. Sen doppar man håret man vill färga i 10-15sekunder, och kramar ur håret, och fönar det. Jag fick doppa 3 ggr :)
Vi va på Ica innan å köpte dehär också ^^

De 2 bilderna högst upp är jag, andra Tova, och tredje Isabell :)

Av Elise - 6 januari 2015 11:53

Väntar på ett ägg som är på kokning också ;)

Idag ska jag, Tova å issa gö nånting lite smått... Som är en big deal för oss men inte en speciellt big deal överhuvudtaget så, haha ^^ de får ni se sen ;)
Och imorn ska vi kaanske åka upp t Ludvika.. Får se då :D
Jah e snart klar med DIY:en också ;) den tar inte såhär lång tid att göra, de e bara jag som gör typ 1 sak varje dag haha ;p

Och jo, jag ska vara borta Torsdag-Söndag, och inte till lördag som ja skrev igår, så om ja inte har nå internet så blir det inget bloggande från torsdagen till söndagen/måndagen.. Men ja ska faktist kolla om de finns någon såndär på Ica typ en veckas surf elr så :)

Ovido - Quiz & Flashcards