sts

Alla inlägg den 1 januari 2015

Mat

Av Elise - 1 januari 2015 19:12

Ah, pizza, efterrätt... Mätt..;) klockan är bara 10 över 7, å vi åt hemmagjord pizza, tog 3 st bitar, så vart proppmätt, haha, sen tog jag en 20 minuterspromenad, och på de vart de lite efterrätt ^^ typ bär med vaniljvisp och maräng ;) såhär såg de ut innan de slängdes in i ugnen ^^

Av Elise - 1 januari 2015 15:10

Nu har ja tränat mage!:) vart svettigt och mjölksyra! Har fått svagare magmuskler under lovet märkte ja nu..;)

Körde allt förutom 10 min jogg och single leg V-up :)

Och nu väntar ja på pizza..;p

Av Elise - 1 januari 2015 13:19

Jahopp.. Va åt ni t frukost då? För mig blev de en apelsin, ett minipäron och 1 ägg ^^ och mormor och min moster ska tydligen snart komma hit å fika :p

Idag så ska vi äta hemmagjord pizza och nå efterrätt :D niiice.. Cheatday kanske? ;)

Av Elise - 1 januari 2015 00:50

Okej.. Vi kan väl bara fortsätta från där vi avslutade? (Första resumén är 2 inlägg ner)


Så, och vi firade ju Irmas 14 årsdag med att tälta, och sedan dricka lite alkoholfri skumpa å bakelser till frukost..;)

Åså all shopping jag har gjort under 2014... Lite här å var...

Sen har jag ju åkt till Finland.. Twice..;)

Och jag har varit i Tovas sommarstuga!:)

Sen har jag ju själv fyllt år också!

Åså har jag bara njutit av sommaren!

Sen har tiden bara gått, och de har blivit kallare å kallare....

Och nu är vi här...

Och nu.. Nu är de ett nytt år. :) nu har ni haft lite att titta på! Många bilder, och nu år de bara ett nytt år att se fram emot...

Av Elise - 1 januari 2015 00:00

TJAAAAAAA!!! Okej lite överdrivet maaaaybeeeeeeeee, meeeeeen, de e 2015 nu guys   2014 har vart vad jag kommer ihåg ett bra år! Och jag är taggggg på 2015, för jag har 2 utlandsresor att se fram emot   En till London runt påsklovet, sen Grekland (tror jag, lolz) i typ höst   Känns ju niiiiiiice    som ni märker knarkar ja smilisar ahahaha nejmen de e för att jag bloggar från datorn, så då kan ja göra sånna smilisar och inte ba vanliga sånnahär :) Som ja brukar göra från mobilen :))


Det här är då ett tidsinställt inlägg, på typ 50 min, ahahahahah, för ja orkar inte skriva detta sen, och vi smällde typ 2/3 av allt för ca 40/50 min sen, och ska ta resterande 1/3 klockan 12 då :) Alltså just NUUUUUU..!!


2015 kommer bli nice, annars kommer jag försöka göra de nice    Först, en Londonresa, sen blire konfirmation, sen fyller jag femtooooon, och alla vet ju va de betyder..    okej haha jkkkk, men dåå kan man ju skaffa moppe om ja känner fört'   Och jag ska, när ja har lite nya fräscha bilder, göra en ny header   Okej, GÖR ERT 2015 FANTASTISKT SÅ SEEES VIII!!   Kommer maybe upp nåt extra inlägg från de sista raketerna.. får se   


                           


Haha dendär typ helvita bilden nästan var en liten ''bomb'' som min brorsa hade, som man typ vart helt döv av ;p

Ovido - Quiz & Flashcards