sts

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Årsresumé!

Av Elise - 31 december 2014 23:54

Dehär var mitt 2014! Och tack vare min kära mobil kommer jag ihåg det...;) men har ju också tagit bort en hel del bilder! Får se vad ja hittar då :)


Dehär gissar ja är i början på sommarlovet, ja kommer ihåg att jag, Tova och Isabell va, och vi gjorde någon smoothie ^^ de va riktigt skönt! Ja kommer ihåg hur glada vi va över stt de va sommarlov ^^

Och jo, vi håller ju på att bygga på Vårat uterum, och katterna gillade (och kommer säkert tycka de e kul nu till sommarn också) att klättra, haha :p

Åså kommer jag ihåg drakbåtsfestivalen... Med karuseller och marknadsstånd och sånt :) först var de fint väder, som snabbt slog om till regn å iskallt, haha :S men de va roligt ^^



Och så var jag med i SM, kom 2:a i min viktklass och ålder... Fast nej vänta när ja tänker efter så fanns de ju inget motstånd i min klass, så ja fick hoppa upp en viktklass och en åldersgrupp... Så vare ja :o och de fixk ja inte ens reda på förens efter, haha :p men ja har iaf matchen inspelad på en dvd!

Åså bara en varm och skön sommardag.. Som jag avnjöt med Irma och Tova, tror detta var en av de varmaste dagarna :)

Och nu hoppar ja tillbaka litegrann, förlååt, men nu är de iaf den faktiska skolavslutningen ^^

Och all god mat jag hann äta... Haha...

Åså har vi kommit fram till midsommar! Som jag firade i Orsa med lite släkt :)

Åså vare ju tältning! Inte en, eller två, eller tre, utan fyra gånger!

[Bild]

Dedär var Årsresumé 1 av 2!! Nu ska vi ut å skjuta raketer, så del 2 kommer sen!!:)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Elise - 15 januari 2017 20:37

Nu är veckan slut. Ny vecka imorn. Och imorse fick jag faktist erbjudande på match, som jag tackade ja till. :) blir ett tufft motstånd, men det är i vilket fall lärorikt! Ska gå en förmatch på proffsgalan där matchen mellan Braekhus och Svensson 28 ...

Av Elise - 12 januari 2017 10:45

Snaaart är de helg!:D vår spanska var inställd, så vi hade matte 8.30, sen har vi svenska 12.45 och engelska och slutar tidigt! Tidigast på veckan iaf:) och har klarat mig väldigt bra å äta:) i tisdags var då första skoldagen efter lovet. Tisdag och ...

Av Elise - 9 januari 2017 11:05

Hejhej! De va längesen :) tog lite lov härifrån också;) men jag va ju utomlands 24-31! Gud så skönt de va å komma bort och inte tänka på å träna, och kunna äta vad jag vill. Vädret va helt okej. De va 20-22 grader varje dag, och vi solade 4 av dagarn...

Av Elise - 23 december 2016 11:33

Den här veckan har vart så skön... Fick lov i tisdags, hade vilodag då också. Sen har jag ätit vad jag har velat hela veckan!! Vääldigt mycket skit alltså ;) å de kommer fortsätta för är på Gran Canaria med all inclusive nästa vecka!!:D Men jag ha...

Av Elise - 19 december 2016 11:58

Snart jullov! Åh, är så nöjd med livet just nu :) vi hade precis spanska, vi gjorde nåt papper där vi skulle läsa en text sen göra typ 2 korsord.. Sen fick vi sluta 25 min tidigt, åt, och nu har vi matte 12.45 sen slutar vi!! Sen är de avslutning imo...

Ovido - Quiz & Flashcards