sts

Alla inlägg under november 2014

Av Elise - 26 november 2014 07:00

Idag vart de en lite varierad frukost ;) jag jörde inte på min gamla vanliga gröt ;)

Men onsdag idag då, de e en chilldag, med typ 2håltimmae på schemat, kke komme en rill vem vet, haha..

Idag tänkte jag faktist baka lite när ja kommer hem..:) fårse hur de blir med det... Jag har 3recept på lager ;)

Av Elise - 25 november 2014 18:34

Blev korvstoganoff :) kommer förmodligen äta något mer också
Btw så har någon köpt typ 4/5 munkar... De kommer ju bli grymt svårt att hålla sig undan dom...

Men tror ja glömde lägga upp bilderna av min träning i förra inlägget, haha, så de kmr nu :)

Av Elise - 25 november 2014 14:34

Tisdag idag, skönt, halva veckan avklarad :) har precis kört de här nere.: jag orkade inte åka t gymmet, så körde dehär istället, lite enklare och smidigare ;) det var väldigt enkelt, faktist, (fast vart pretty andfådd av den första, haha) och de känns både bra och dåligt :) de som är dåligt, är väl att ja inte fick speciellt mkt träning, men de som är bra, är stt ja körde denhär i somras, typ hela tiden, och då tyckte ja de va asdrygt, så de är ju nånting bra :):)

Jag hade den första "delen" som uppvärmning, och den andra som "riktiga" passet. :) fast körde 1 - 1 1/2 min vila mellan varven, så tro inte stt ja körde 3 varv utan vila haha.. Sen la ja till en övning med 1 min på varje ben ;)

Nu ska ja äta dehär (mums) och sätta mig vid datorn, som vi fick tillbaka idag :D

Av Elise - 24 november 2014 20:06

Idag hann vi med mycke på träningen, haha, de kändes skönt :) vi gjorde 4/5 nya saker som verkligen var behövliga, lite konstigt kändes de dock eftersom vi aldrig gjort de förut, men kul vare!:) vi körde också fotboll som en del av uppvärmningen, haha, inte min starkaste sida kanske.., ;)

Nu ska ja äta kvarg med banan och granatäppelkärnor, jordnötssmör och te :) godnatt!

Nr2

Av Elise - 24 november 2014 16:02

Japp, detta var nr 2, och träningen är som vanligt om 2h :) har inte vart på träningen på 1 vecka.. Känns som de är ganska glest med träningar denna säsongen...

Av Elise - 24 november 2014 14:38

Här har vi första melliswt :) andra blir om 1 1/2h, ska då äta jordnötssmör oxh kke en vanan ^^

Skolan va väl sådär, som vanligt, drygt, som vanligt, och så är den jobbiga måndagen avklarad (y) då äre alltså vara 3 kvar..;) ska bli så skönt på slippa fredagen.. De känns som en liten minisemester när man åker på kryssning haha :D en välbehövlig sådan...

Av Elise - 23 november 2014 19:16

Idag har jag hållt mig mätt, skulle gissa att de är pga pistagenötterna haha..
Nu ska ja äta kvarg och granatäppelkärnor och en mandarin med en kopp te :) kanske får i mig något mer lite senare igen..:)

Av Elise - 23 november 2014 15:51

Mitt favoritsnacks skulle ja nog säga är pistagenötter..;) dom är både nyttiga och goda!

Till lunch åt ja schnitzel, och nästa helg ska ju vi åka till Helsingfors igen!:) skulle dock bli glad om min sheinside beställning kunde komma innan dess..:/ men ska nog komma på några eller något tidsinställt inlägg tills vi är på kryssning :) kommer nog lägga upp ett på fredagen innan vi åker, fick vara ledig från skolan (y) ^^

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards