sts

Alla inlägg under oktober 2014

Av Elise - 6 oktober 2014 20:24

Imorn är ja ledig (hihihi) för mamma jobbar inte imorn, hon ska t Borlänge, (känns som vi är där hela tiden nuförtiden hahaha) men ja ska inte med, för jag har inga pengar (:c) så ja får vara hemma å städa, ska också dra t gymmet på förmiddagen/runt 12 :)

Av Elise - 6 oktober 2014 15:19

Det är ju praovecka, och jag praoar hos min mamma (alla praoplatser var fulla/tog inte emot 8or..) så det finns inte alltid saker att göra, (hon jobbar i källaren, haha) så jah får gå upp å städa lite då ich då :) men just nu har ja slutat, så nu äter ja lite, och om 40 min ska ja äta lite mackor :)) ladda upp för träningen..
Och ja, jag har räkost på skinkan, haha, har ingen aning om de blir gott.. Men ja va lite sugen på räkost, så..:) men de går iaf å äta me gurkan :p

Gurka//paprika//skinka//hallon & mjölk

...

Av Elise - 5 oktober 2014 19:33

Varför ska alltid min brorsa göra så god och onyttig mat.. <3

Btw Matilda va här ett tag nu ikväll, och hämtade lite kläder :) jag rensade ju garderoben och lite sånt, och hon fyndade 4 påsar med kläder ;)

Av Elise - 5 oktober 2014 14:10

Av min moster :D ja fick sakerna för stt ja tog in posten å "vickade" på hennes persienner hemma hos henne, typ torsdag och fredag sen typ 4 dagar förut för nån vecka sen :) för hon åkte bort nånstans, och dehär är vad jah fick :))

Av Elise - 5 oktober 2014 10:47

Vi har liksom ingenting hemma, så sista ägget, några mackor, och ett äpple blir tysligen min frukost .. Gött ändå

Och film i de stökiga köket ;)

Av Elise - 5 oktober 2014 10:45

Här är lite nagel-saker vi köpte med hem efter fransförlägningen :) tänkte använda nagellacket idag faktist :) blir de som ja tänkt kke ja slänger upp en bild sen ;)

Här är också resultatet!:) vart dock lite för långt för mitt tycke, men mamma sa att hon skulle försöka korta av dom lite idag :)
Och ja världens fulaste och dåligaste bild, men sånt händer när man tar atm bild när man är trött samtidigt som man äter frukost ;) btw, ja vet att mitt ögonbryn e fuckat, för liksom vaknade nyp nyss

Av Elise - 4 oktober 2014 21:22

Såsen var så förj*vla god, och med brödet..<3 skulle kunna äta de som godis jö*_*

Av Elise - 4 oktober 2014 05:56

Tjena rjena, ja fick gå upp tio öber fem ja.. Men vi ska t Karlstad om ca en kvart, så måste ha på lite concealer å så, för man kan ju bara gissa hur trött ja ser ut nu..;)

Skapa flashcards