sts

Alla inlägg den 18 september 2014

Av Elise - 18 september 2014 16:28

Satt upp håret, tvättat bort sminket, bytt kläder, äter godis, och sitter vid datorn.

Jag älskar torsdagar efter skolan. I skolan är de den värsta dagen, men efter, den bästa. Jag är liksom ledig hela dagen, ingen träning, sen har vi sovmorgon imorn, så man kan vara uppe extra länge <3 nu är man på bra humör :))<3

Av Elise - 18 september 2014 15:58

Har köpt gooodiiiis :D hehehehehh..

Men veckan har ju vart hyfsad iaf(y) har bara ätit lite choklad i måndags, och Putte lite choklad igår, och idag "natur" godis :) de e ju weird att de heter så. Eftersom att de e färgämnen m.m i, haha.

Svängde förbi Ica påvägen hem. Elr, ja åkte hem och hämtade pengar, sen åkte till Ica, haha :) köpte jag ägg, kvarg, godiset, och blåbärs-kesella som ja äter på lördag/till nånting mamma bakat :)) för de e ju väldigt mkt socker i de, haha, så de e ju inte speciellt nyttigt ;)

Dehär åt ja till frukost :)) (hallonen är frysta, inte gamla, haha)

Av Elise - 18 september 2014 07:07

Idag efter skolan måste ja handla lite saker som jag vill ha... Jag får liksom själv gå och handla tex ägg och kvarg och sånt tydligen, som jag själv vill ha.

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards