sts

Alla inlägg under april 2014

Av Elise - 6 april 2014 11:23




Redan ätit två brownies, hehe, och jag säger bara GUD vad brownies är GOTT

Av Elise - 5 april 2014 10:32

Av Elise - 4 april 2014 19:59

Nyss haft träning, nu ska jag chilla lite framför teven med vaniljkvarg och banan + mjölk :) ska äta nåt större om nån timme... Dom skulle tydligen visa nån film på teve :)

Ska duscha om ett tag också :p

GUD vad skönt att det är ljust! Ungefär kvart i åtta och det är såhär ljust!;D för typ en månad sen såg de ut som om de va mitt i natten nu typ..

Av Elise - 4 april 2014 12:06

Av Elise - 2 april 2014 19:16

Nu sket de sig igen dedär med att inte äta muggkladdkaka ;) nej men seriöst, jah börjar med det när de blir sommarlov :) då har skolan och alla träningar slutat, så då kan jag äta, träna, sova PRECIS, som jah tänkt mig :) då blire inge godis förutom på sleep overs ;)

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

'

Av Elise - 1 april 2014 19:38

Vaniljkvarg och "pedopol" (monopol) + panpizza är en vanlig dag you know :)

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards