sts

Alla inlägg den 6 april 2014

Av Elise - 6 april 2014 21:06

Just nu sitter jag med mask.. Den här är inte speciellt "nödvändig" eller vad man ska säga.. Haha.. Den ska göra huden len, men jag hade ganska len från början... Hihi... Men jag har inga finnar nu, så jag tog den här då, eftersom att de flesta andra är porrengöring:) det va 100 år sen jag hade mask känns de som...

Och jag är så taggad till sommarlov! Men usch det är liksom typ 2 månader kvar... Oj vänta! De är bara 2 månader kvar! Jag trodde de va typ 4 :D:D:D nu vart jag glad och ledsen på samma gång...

Men vad händer i veckan? Vi har prov imorn... Usch... Och de e en skrivuppgift (som man såklart hatar mest) och vi vet inte ens vad skrivuppgiften är OM... Bara nåt o kapitlet.. Aja.. Hoppas de går bra..
Vi slutar tidigt hela veckan också, eftersom stt det är utvecklingssamtal! :D yes..!

Av Elise - 6 april 2014 19:27

Igår va en trädgårdsdag! Inte så kul men.. Jag fick jobba i trädgården.. Men de va värt de i slutet av dagen... För fick en 500 lapp *-* och idag har jag bara chillat och ätit godis... Åt ganska mycket kakor och godis igår också... Och ingen träning.. Wopsiee... Men ska försöka spara till skivstång och vikter till! För jag orkar inte skaffa gymkort ;)

Av Elise - 6 april 2014 11:23




Redan ätit två brownies, hehe, och jag säger bara GUD vad brownies är GOTT

Presentation


Här är en 15-årig tjej som bloggar om sin vardag :) jag boxas, och gillar att träna, äta gott och hälsosamt & shoppa :) kika gärna & se om du tänkt stanna!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards